• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-20 22:00:54 följande:
    Jaha.
    Gott nytt Norooos på dig

Var laxen och riset med den gröna örten god?

Attans vad du skrivit! Är du full?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-20 21:45:56 följande:
    Vilken är den finaste komplimangen nån gett er?
    Där fick du ett av de coolaste numren!

Finaste komplimang? Det är så många och jag får de hela tiden, du vet, komplimanger tid och pengar är det enda jag har nog av så...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-20 22:05:29 följande:
    Tack söööötiiiis!! Ja, laxen och riset var otroligt gott! Ja, jag är full som faaan!
    Vassego snyggo!

Full på riktigt? Neeeeej...?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-20 22:07:36 följande:
    Ja, utseendekomplimanger har nästan alltid en baktanke. De jävlarna!! Jag vill också gå på gayklubb och spana in snygga gaykillar De kan vara så förbaskat snygga så man förbannar deras sexualitet.
    Ber om ursäkt å det manliga släktet. Men vi är såna, det går inte att ändra på.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-20 22:08:46 följande:
    full av mat iaf! nej, men vad dricker du? här dricks rött, www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruN... och innan det har vi ätit pressad potatis pepparrotsyoghurt & fetaostlax med citron&honungsmarinad. mums!
    Spanska är de bästa!

Jag var en vecka i Lyon i höstas och fyyyy faaaaaaaaaaaaaaan vad less jag blev på de där blaskiga saftvinerna som serverades dygnet runt{#lang_emotions_throwup}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-20 22:09:17 följande:
    Klart jag är full. I magen.
    Jag har syndat, ätit choklad... Men det är ju lördag tänkte jag. Mår askonstigt och svettas pga sockerchocken. Har ju inte ätit socker på 3 veckor nu.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-20 22:12:38 följande:
    Man kan om man vill, så om ni inte ändrar på er så är det för att ni är för bekväma med att vara sliskiga.
    Så du tycker det är sliskigt att ge en utseendebaserad komplimang bara för att få av kläderna på tjejen i fråga?

Fattar inte...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-20 22:14:11 följande:
    Ta en apelsin.
    Jo tjena!

Skål{#lang_emotions_cheers}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-20 22:16:17 följande:
    Vadå jo tjena? Klart du ska ta en apelsin. Det gör gott. Vill du inte ha min snällhet?
    Jo det är klart jag vill, men inte din apelsin{#lang_emotions_tongue_out}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-20 22:18:56 följande:
    Sedek, jo jag såg Ulla Bella i barndomen, vilket var när vi inte hade varit här i Sverige så länge. Vi tyckte att det var skitkul!
    Haha! Ni måste ju ha trott vi var fullständigt knäppa

Eller, trott och trott, tror kanske passar bättre in i kväll.
Svar på tråden Tråddödare forts....