Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-24 21:20:25 följande:
    Och vad i hela världen har Tyyyyyyyresöö med nordpolen att göra?Där ute är det bra fint! Trivs bra antar jag?
    Det var jag som skrev att Midka bor i Nordpolen!
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 21:20:28 följande:
    Åh, ja tequila ska man dricka aggressivt och gärna slå näven "nånstans" mellan shotten ;)
    Ja, när det bränner som mest.

Så det är bäst för din man att inte stå i närheten av dig, annars får han en näve "nånstans"
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-24 21:23:41 följande:
    Och för dig är Tyresö Nordpolen för att du bor längre söder ut? Ah.. Jag fattar. Är lite trög såhär på söndagskvällen.Har dessutom druckit en halv folköl, börjar bli lite slirig nu...
    Nu tar vi det från början. Luuugnt och fiiint. Jag skrev till Roses att eftersom hon bor i Söder så skulle hon och jag kunna träffas nästa gång jag är och hälsar på hos min syster. Då skrev J hjärtar A att hon kände sig lite sotis för att jag snart har träffat alla tråddödare. Som svar skrev jag att det beror på att jag bor så lägligt (har typ när till de flesta av er), men att den enda som jag får svårt att träffa är Midka eftersom hon bor i Nordpolen (vilket betyder att hon bor så långt bort från mig).

Alles klar?
  • Velour

Och Midka bor í närheten av Uddevall = Nordpolen för mig

• Velour
    Roses skrev 2010-01-24 21:27:08 följande:
    Jösses jag gick och tog ett bloss 5 sekunder och nu har jag två sidor och läsa. Heeeeeey eazy guys, eazy :p
    Jovars! Det går undan här. Nå, hur långt bort från min syster bor du?
  • Velour

Bra, fortsätt vara såhär inaktiva under tiden jag gör min lilla fruktsallad.

• Velour
    Roses skrev 2010-01-24 21:31:19 följande:
    Inte långt alls. Men det är olika tunnelbanelinjer. Men jag kan alltid rulla ner till T-centralen och träffa dig :) När ska du hit? Vore ju jättekul ;)
    Ja, det skulle kunna gå bra.

Har ingen aning om när jag kan komma upp nästa gång. Sedan augusti förra året har jag bara varit där två ggr...så det blir rätt sällan jag kan. Men jag hör definitivt av mig när det bär av.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 21:33:00 följande:
    Äh, ska jag ens försöka kommentera detta? :p
    Hahah! Det räcker med den kommentaren
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-24 21:34:05 följande:
    What?Hon skrev ju nyss Tyresö?Fast jag känner igen det där med Uddevalla nånstans i bakhuvudet...Hur som, vad i hela världen i så fall Uddevalla med nordpolen att göra?Himmelriket, ok, det är fint där. Men nordpolen? Nej den köper jag inte. Men vi har ju alla olika assosiationer till platser och känslor.För mig är nordpolen nått med snö, is, isbjörnar, samer, snöscootrar, renar, jultomten and so on...
    Meeeeh, Sedek!!!

Hon har bott i Tyresö, innan hon flyttade till nånstans nära Uddevalla. Nordpolen var som en metafor för att beskriva huuuur låååångt bort jag känner att hon bor och hur svårt det blir för mig att ta mig till Uddevalla och att jag därför inte kan träffa henne lika lätt som jag kan träffa er andra tråddödare.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 21:34:10 följande:
    Har ni hört skämtet om Gurkan/bananen och kuken? :p
    Nää....berätta..
Svar på tråden Tråddödare forts....