Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2009-12-28 01:36:33 följande:
    nu?
    Men titta! Jag fick inte ens det okristligaste numret

Grattis!
  • Velour
    nilla 1972 skrev 2009-12-28 01:39:26 följande:
    åker på en liten kryssning till tallin, me mitt x.... han vill ha mej te baks.... men han bjuder me mej pga.ja varit chysst mot honom.. baktanke ev, halva han e perfekt emn mycket somja inte står ut me, är fräck nog att tackar ja och pker med.SEMRSTER å roligt... hehe.
    Hahha! Det var elakt
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-28 01:39:37 följande:
    nope, jag känner att jag kan lägga mig med gott samvete nu! gonatt Velour och Nilla!
    Godnatt och trådkramar! Din okristlige kvinna!
  • Velour

nilla 1972 skrev 2009-12-28 01:50:12 följande:

ja, men det har ja sagt men han villändå bjuda, jävla karlar som är kanon bra till hälften.....f-n shit...vi får se hur det går forts. i nästa nr. hehe
    Menar du att du kanske ger honom en chans?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 02:01:27 följande:
    Här är jag dock lite förvånad...
    Hm..vågar jag fråga varför?
  • Velour

nilla 1972 skrev 2009-12-28 02:02:02 följande:

vet i f-n. hehe tråddödare va vi inte i kväll..hör av mej efter resan. gott nytt år
    Hoppas det går bra och att du får roligt. Gott nytt år på dig också

Och trådkramar!
  • Velour
    Greywind skrev 2009-12-28 02:14:12 följande:
    Det är tonåringarna som ska vara uppe efter kl 1, inte ni föräldrar!Ni sabbar ju den ordentligt genomtänkta tonårs statistiken!
    Jag har ingen tonåring
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 02:17:31 följande:
    Jag hade tippat dig som favorit på djävulsnumret...Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, förlåt... men jag menade det...
    Jag tar det som en komplimang.
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-28 17:24:23 följande:

Var på ultraljud i dag för kubtest och det såg bra ut! :) Måste erkänna att jag oroat mig lite... Han/hon låg där inne och sparkade och slog kullerbyttor. En härlig syn!! Håller tummarna för blodprovet nu bara! :)
    Låter härligt, även om jag inte ens vet vad kubtest är för nåt.

Vad är blodprovet till för?

• Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 18:14:54 följande:
    Kubtestet innebär att man stoppar in en Rubiks kub och låter fostretlösa den. Har du inte läst trådarna om att man bara ska behålla barn som för utvecklingen frammåt och abortera bort de andra? Så, om fostret lyckas lösa kuben så får det stanna, om inte...
    Du är otrolig!
Svar på tråden Tråddödare forts....