• Midka

Tråddödare forts....

Go natt på er!!!
    V: jag vet att det är "tidigt" men jag är en trött människa.... {#lang_emotions_embarassed}

Vi ses i morgon allihopa!
    *Trådkram*

• Midka
    {#lang_emotions_sunny}
    Isnogood skrev 2010-01-02 00:50:32 följande:
    Släcker ner ja med...båten har börjat gunga ganska rejält....hoppar i livbojen innan den sjunker helt...Nattkramar på er alla!
    Velour skrev 2010-01-02 00:50:24 följande:
    Oki då!Godnatt och trådkram på dig med
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-02 09:35:24 följande:
    Oj! Värre än jag på mitt värsta!Har inte blivit så många böcker 2009 pga plugg och annat IRL relaterat, säkert inte fler än 10... Men jag har lyssnat på desto fler i bilen, räknas det?
    Det räknas!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-02 11:10:32 följande:
    Menar du "Summer of '69"?Tja, det var inte mycket billigare med 399 kronorsflyg, enkelväg. Det är ju ungefär vad det kostar att ta tåget. As a matter of fact, tåg är lite billigare, men tillräckligt dyrt för att jag ska bli bankrutt. För det är ju inte bara resan som kommer att kosta. Om vi ska hem till Midka måste alla bidra med en summa för mat och sånt. Eller hur?
    Mat går att fixa mycket billigt! Jag har ju inga resekostnader så jag kan stå för mesta av maten. Vi kan väl prata ihop oss lite och se om det inte går ordna lite samåkning eller något....?
    Sedek: är du intreserad att komma hit eller är du låst av irl?

Det är inte roligt om man ska bli pank på kuppen!
  • Midka

Jag har ett dilemma!
    Jag ha startat en tråd och nu börjar det brännas lite och någon har kommenterat att dennes innlägg antagligen inte blir kvar... Är det på något sätt mitt ansvar att ha koll på vad folk skriver eftersom det är jag som startat tråden??? {#lang_emotions_embarassed}

• Midka
    Velour skrev 2010-01-02 11:30:13 följande:
    WOW! Grattis!
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-02 11:48:20 följande:
    Oj! Det lät spännande! länk tack! Och nej, det är inte ditt problem...
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m49556951.html

Två moderatorer och en jäkla disskussion!
    Ämnet är tämligen uttjatat med jag hade hoppats på en ny vinkling... Det gick inte!

Phu, att det inte är mitt ansvar!! Jag tycker nämligen att man ska recensera inlägg så lite det bara är möjligt. När folk uttrycker sig på ett brottsligt sätt ska det väck men i övrigt får man stå för att man säger puckade saker!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-02 11:54:00 följande:
    Men 2013 kan du ju inte bli klar. Jorden går ju under i december 2012
    har hört det jag med så vi får väl se....
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-02 12:28:45 följande:
    godmorgon! här ska vi just ge oss ut på hundpromenad i kylan, har faktiskt sol och det är vackert som attan med snön!
    God morgon!
    Vi med. Har promenerat en dryg halvtimme så nu är hela familjen rödkindad
Svar på tråden Tråddödare forts....