Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-30 00:22:38 följande:
    Puh! Tänk om det var oss du gjorde slut med!
    Hahaha, än har jag inte haft skäl till det

Men gå nu och få din skönhetssömn
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-30 00:43:49 följande:
    Det är lika bra... annars blir jag som ett ilsket troll med PMS i morgon. I morgon förmiddag kommer svärfar hit och stannar till söndag så det är nog bäst att vara lite trevlig... Gonatt!Krammmmmmmmm
    Jag förstår det! Hoppas ni får det trevligt och att du är snäll mot honom

Kram och godnatt!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 00:58:10 följande:
    Ja, över min döda kropp kan det vara dags... absolut inte innan det... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    jag msnade dig och trodde sen att du var på jobbet då du helt ignorerade mig
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 01:00:01 följande:
    "Iiiiiiiiiiiii, min mascara rinner!!!"- Velour tidigt på nyårsdagen Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Absolut..du borde vara stolt över dig själv som fick min mascara att rinna. Inte många som lyckas med det.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 01:01:02 följande:
    Utloggad är också ett begrepp inom datavärlden... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Men du brukar låtsas vara det, enligt dig själv..så jag tänkte prova och se det var en låtsasutloggning..sen tänkte jag på att du kanske skulle jobba ikväll. Men så var du kanske utloggad på riktigt.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 01:04:15 följande:
    Och jag gjorde det helt utan koppel... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Vad har koppel med det att göra{#lang_emotions_undecided}
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 01:05:29 följande:
    Jag var faktiskt hos personen som bakom Confligere och åt hemmalagad pizza och kollade på Kill Bill. Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Vad trevligt, film och pizza! Och han var så härlig den där Confli *drömsk*...
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 01:09:02 följande:
    Det inlägget du skrev som jag citerade i #8190. Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    *doh*
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 01:13:02 följande:
    Du drack ju som en kamel!!! Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Dock utan att bli onykter...Och med tanke på hur längesen det var för mig, så var en flaska och en mugg som att dricka som en kamel
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 01:24:36 följande:
    Jaha... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    mmmm....
Svar på tråden Tråddödare forts....