• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-26 20:53:11 följande:

Det förstår jag! Grattis! :)För mig går det sådär. Varit lite mycket jobb och studier samtidigt.....
    Med graviditet och allt ovanpå allting. Hur mår du nu? Hur länge har du kvar tills det är dags att klämma fram lillen?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-26 20:52:18 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-26 20:49:11 följande: Tack, O du Store Tråddödare
  • Jagbyttenick

Och nu ska jag titta på mer film fast på tv, så jag önskar er en god kväll

PS Filmen var skitbra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-26 20:56:16 följande:
    Idag har jag sett AVATAR i 3D samt ätit plankstek på restaurang. Bara så ni vet.
    ÅHH, plankstek! Vet inte hur många ÅR sen det var jag åt en plankstek....Eller jo, det tror jag att jag minns. Det var minst sex-sju år sedan faktiskt

Men ha en så rolig filmkväll
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-26 20:54:19 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-26 20:53:11 följande:
    Med graviditet och allt ovanpå allting. Hur mår du nu? Hur länge har du kvar tills det är dags att klämma fram lillen?
    Oj det är länge, i slutet av juni. Illamåendet är bättre men nu börjar jag bli tjock. Har foglossning så det är smärtsamt att promenera....
  • confligere

Hallå där alla igen!

Hur har helgerna avlupit? Själv firade jag första julen tillsammans med flickvännen och hennes familj. Det gick bra, fast vi firade ju med min familj med idag.

Kul med snö ute!

• Velour

Ord blind skrev 2009-12-26 21:21:38 följande:

Oj det är länge, i slutet av juni. Illamåendet är bättre men nu börjar jag bli tjock. Har foglossning så det är smärtsamt att promenera....
    Ah, så det har inte gått så lång tid. Skönt att illamåendet är bättre iaf. Jag spydde ända fram till samma dag sonen kom ut

Men foglossning vet jag inte hur det känns, eller så kanske jag bara hade svag foglossning (är lite okunnig i det området). Att veta att det gör ont är dock tillräckligt med info.

Jag förstår hur du blir påfrestad med foglossning och allt, särskilt som du måste arbeta också.
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 21:31:58 följande:
    Hallå där alla igen!Hur har helgerna avlupit? Själv firade jag första julen tillsammans med flickvännen och hennes familj. Det gick bra, fast vi firade ju med min familj med idag.Kul med snö ute!
    Hej på dig!

Jotack, vi har haft det bra. Men det är skönt att det är över

Kul att även ni har haft trevligt. Vad fick du för julklappar då?

Jovisst är det kul med snö? Det är jättefint. Senast idag sa jag till min mor att husen ser så söta ut med all snö på taken. Lite sådär sagolikt.
  • Midka

Ord blind skrev 2009-12-26 21:21:38 följande:

Aj, aj, aj!!!!!! Jag drabbades av det ganska tidigt. Jag vill inte ha fler barn efter det... men det är mitt liv det. Lycka, lycka till!!! Hoppas det inte blir värre. Blir det det kan du söka sympati hos mig!! Jag har massor att ge när det gäller sånt!!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....