• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-03 23:52:36 följande:
    Okej, nu har jag gjort ett försök mot den rabiata försäljerskan som jobbar för provition. Vet inte hur bra jag lyckades, men jag har gjort något i alla fall. Nu är det bara att invänta svar och hoppas att jag har inspiration och kreavititet till nästa runda.En eloge till alla trådvänner som försökt före mig. Ni är tappra och har gjort en väldigt god insats allihop!
    Stiligt. Blir kul att se om hon svarar dig. Jag brukar ha tendens till att ingen svarar på mina inlägg eftersom jag inte spetsar dem så, som vissa andra....
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-03 23:40:53 följande:
    Sedan jag lärde känna dig, är detta första gången jag har läst att du måste fortsätta fundera ut ett bra svar Du har alltså mött "bossen i spelet"
    Nej hon är inte bossen i spelet. Det skulle jag aldrig erkänna att någon var.

Hon är bara så hal på grund att att hon liksom inte verkar fatta någonting. Hon låter intelligent med det finns ingenting bakom. Som en försäljare typ. Man har sina inövade fraser men fattar inte mer än så.

Men förövrigt tar jag ditt inlägg som en komplimang...
    延雪平最好!
  • Scratchy

Fiona! Inte för att kritisera på något sätt men jag tycker att du var lite oklar på detaljerna i inlägg #2737. Kan du förklara lite mer utförligt?

延雪平最好!
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-03 23:59:53 följande:
    Fiona! Inte för att kritisera på något sätt men jag tycker att du var lite oklar på detaljerna i inlägg #2737. Kan du förklara lite mer utförligt?
    jag hade redan berömt er då!
    beundrar att ni orkar, jag blir ju arg på riktigt av det hon skriver...
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-03 23:58:28 följande:
    Nej hon är inte bossen i spelet. Det skulle jag aldrig erkänna att någon var.Hon är bara så hal på grund att att hon liksom inte verkar fatta någonting. Hon låter intelligent med det finns ingenting bakom. Som en försäljare typ. Man har sina inövade fraser men fattar inte mer än så.Men förövrigt tar jag ditt inlägg som en komplimang... 延雪平最好!
    "som en försäljare typ"

Japp, en riktig komplimang var det!
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-03 23:47:18 följande:
    Jag skyller givetvis på att Velour kopierat fel och inte jag!
    D göööör ingee...gillar dig eendåå
    Analysera mera!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-04 00:02:31 följande:
    Om ni hinner läsa något emellan krigandet så vill jag tipsa om denna tråd ifall ni missat: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49716616-24.ht...Har sett en del vänner där, skrattade mig halvt fördärvat åt Grizelda på sidan 19 (tror jag det var?)
    Den är superhet just nu... hinner inte riktigt med alla intresanta trådar ...
  • Scratchy

Oj, jag glömde säga det roliga. Kolla i mitt inlägg #394 i tjejen-med-annorlunda-verklighetsuppfattning-tråden. Jag nämner här en "rak kurva" i syfte att se om hon nappar på betet. Gör hon inte det så kan jag påpeka det för henne sedan, så verkar hon lite dum.

Alltså, det finns inga raka kurvor om inte det var uppenbart...

延雪平最好!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-04 00:02:31 följande:
    Om ni hinner läsa något emellan krigandet så vill jag tipsa om denna tråd ifall ni missat: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49716616-24.ht... Har sett en del vänner där, skrattade mig halvt fördärvat åt Grizelda på sidan 19 (tror jag det var?)
    lade till den i favoriter!
Svar på tråden Tråddödare forts....