Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-01 00:38:12 följande:
    Det är svårt, visst skulle vi bara kunna ha kul och se vad som händer.. men jag är så rädd för att jag ska bli riktigt kär i honom så jag vågar inte. Han är så mycket av det jag söker och vill ha. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det var precis det jag kände med "min" 22-åring. Han hade det allra mesta jag ville ha av en kille....

Men har du pratat med honom om allt det här?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:40:53 följande:
    Du har verkligen pms.. Ska vi fjäska lite istället, blir du glad då? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag tror att han blev lite ledsen över att du har ögon för någon annan
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:43:08 följande:
    Japp.. haha, jag har verkligen gjort allt för att försöka skrämma iväg honom. Det enda han säger är att jag är värd det och han är beredd på att ta den risken. Vilket inte gör honom lättare att motstå.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vadå för risk?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:44:43 följande:
    Det har jag svårt att tänka mig.. jag är ju gammal. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Äsch, det är bara som du tror att han menar. Har brukar reta de han gillar
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:46:02 följande:
    Att jag ska bli kär i honom, bli en stalker och vägra släppa honom. (det var exakt så jag sa till honom att det skulle bli om jag blev kär i honom, för att skrämma honom) Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men har du berättat om att du är orolig för att han ska gå sin väg just för att du är äldre än honom? (det om att du är pensionerad när han är 40)
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:47:17 följande:
    Som en pojke på skolgården.. Drar i flätorna på tjejen han gillar.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Haha, ungefär så ja
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:50:51 följande:
    Åh Scratchy, min itchKan jag inte få bli din bitch.Som den gammling jag är,behöver jag någon som du som mig lär.Hur man är hipp och cool,vilken längd man ska ha på sin kjol.Du var så röd och fin,du matchade min julgardin.Nu dit finger vi få se,kan du mig inte mer ge.. Åhhhhhh Scratchy! *gör vågen* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:52:43 följande:
    Nää.. bara om nuet, om att han borde skaffa sig en tjej i sin ålder så han kan göra allt det jag gjort, skaffa familj mm. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men han kanske då får sig en tankeställare om du berättar vad du fasar för i framtiden.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:53:35 följande:
    Visst är jag duktig på att rima (fjäska) Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Javisst! Nu får vi vänta och se om han nappar.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:57:52 följande:
    Mmm.. få väl ta upp den biten nästa gång, har testat alla andra så det kanske funka för att skrämma iväg honom.Han frågade om jag inte tyckte om honom eftersom jag gjorde allt för att skrämma iväg honom, hade kunnat säga nej och kanske hade han dragit sig tillbaka då. Men jag kunde inte ljuga.. jag sa att jag tycker om honom så pass att jag önskar honom något annat än det ett liv tillsammans med mig skulle ge honom. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men det var inte i avskräckande syfte jag menade att du skulle dra upp framtiden. Utan för att få honom att tänka mer långsiktligt, inse att ett förhållande inte är en lek. Se på saker och ting mer seriöst. Han verkar ju helt förälskad, men det verkar inte som att han har tänkt till ordentligt.

På så sätt kan även du få säkrare svar även om ingenting är en garanti.
Svar på tråden Tråddödare forts....