• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Polly S skrev 2010-01-05 19:22:56 följande:
    haha, jag undrar vad prettomammorna skulle säga om kattmaten!
    eller, alla svar är väl iofs att man är oansvarig?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 19:22:08 följande:
    jag och en kollego kör klyschbingo när utbildningschefen kör sina uppstartstal på höst och vår och håller på att bryta ihop och väser "bingo!" till varann.ingen annan verkar fatta.
    Hahaha! Hör inte chefen er?
    Analysera mera!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 19:19:01 följande:
    Berätta om den pinsammaste gången
    Senast var när jag lussnade på radio i bussen och de skämtade om något så jag bara började asgarva rakt ut. Jag har garvat vid en allvarlig presentation på företaget när VD:n pratade. Annars var ju den gången min mamma och jag var på konfirmationsgruppens föräldramöte en klassiker, fast där var det värst för min mamma. Vi bröt ihop så hon fick skicka ut mig, och senare bröt hon ihop mitt ute på gatan och skrattade tills hon grät på vägen hem från mötet.
    Vi är vana vid konstiga blickar.
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-05 19:16:54 följande:
    Vad tycker ni? Är det skarpt läge att bestämma var vi ska ha tråddödarträffen (tdt)... Alternativ A: 24 timmars kryss från Sthlm (avgång morgon 27 feb eller kväll 27 feb). Kostnad: Resa inklusive mat 1 gång ca 5-600 kr. Alternativ B: Träff hemma hos Midka, nära Uddevalla, samma datum. Kostnad: Resa och om man vill bidra till mat. Alla som verkligen tänkt åka med är berättigade att rösta. Flest röster vinner. OK?
    jag lägger ner min röst.
    det kanske inte märks så mkt här, men jag mår ganska dåligt över min nästan ohållbara jobbsituation och den ljuspunkten jag såg för våren verkar fallera, så jag vill eller törs inte binda upp mig på ngt.
  • Harlow
    qwerty66 skrev 2010-01-05 17:35:05 följande:
    harlows tutte är fin...helst den högra det står på din blogg "skriv en häslning innan du går.." men vart ska man skriva det ? cool öppenspis ni har!!! ser ut vara coolt där ni bor :)
    Du går ner till "kommentarer" och plitar ner nåt trevligt. ;)
    Den öppna spisen är underbar, hela lägenheten är faktiskt underbar. Två våningar och uteplats - i stan!!! :) 
    Kul att du kikade in i bloggen.
    KRAM
    www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 19:26:09 följande:
    Senast var när jag lussnade på radio i bussen och de skämtade om något så jag bara började asgarva rakt ut. Jag har garvat vid en allvarlig presentation på företaget när VD:n pratade. Annars var ju den gången min mamma och jag var på konfirmationsgruppens föräldramöte en klassiker, fast där var det värst för min mamma. Vi bröt ihop så hon fick skicka ut mig, och senare bröt hon ihop mitt ute på gatan och skrattade tills hon grät på vägen hem från mötet. Vi är vana vid konstiga blickar.
    I like it!!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 19:26:13 följande:
    jag lägger ner min röst.det kanske inte märks så mkt här, men jag mår ganska dåligt över min nästan ohållbara jobbsituation och den ljuspunkten jag såg för våren verkar fallera, så jag vill eller törs inte binda upp mig på ngt.
    Men va?? Vadå?
    Analysera mera!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-05 19:23:52 följande:
    eller, alla svar är väl iofs att man är oansvarig?
    Jo, men om inte katten får mat så är jag ju djurplågare...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 19:24:39 följande:
    Hahaha! Hör inte chefen er?
    vi är minst 70 lärare så nej. tricket är att inte sitta längst fram.
    rektorn kanske har märkt det, men han skulle bara skratta.  utbildningschefen däremot verkar ta sig på alldeles för stort allvar...
  • Harlow
    Polly S skrev 2010-01-05 18:52:01 följande:
    hatar iofs grupper på FB så hade inte gått med även om jag hade skrattat. eller kanske, för din skull då.
    Jag har startat en grupp på facebook som heter "vi som gillar jättemånga saker", som ett litet vackert hån mot alla som startar grupper i stil med; "vi som gillar gurka", "vi som gillar att sova", "vi som gillar kattungar". Jag menar, vem f-n gillar inte att sova???
    www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
Svar på tråden Tråddödare forts....