Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-12 23:34:27 följande:
    Klockrent.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Tack Måste dock erkänna att det var J hjärtar A som brukade komma med de skönaste och klockrenaste observationerna förut. Så jag kan nog inte helt ta åt mig äran eftersom det var av henne jag inspirerades{#lang_emotions_sunny}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-12 23:37:56 följande:
    Inte mina ögonlock iallafall Har ätit god mat och druckit öl samt pratat böcker och relationer med några tjejkompisar efter en hård arbetsvecka. Så nu vill ögonlocken gå och lägga sig Sedan måste jag väl vila upp mig då jag har en son med ögoninflammation och en man med hög feber här hemma. Känns som om det kan bli en spännande dag imorgon. Men eventuellt tar jag sonen och flyr från sjuklingen hem till mamma och firar hennes mans födelsedag imorgon. Det är mina tankar den här kvällen, har intresseklubben antecknat noga nu? Puss och kram och snuska er inte alltför mycket inatt Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Noterat! Hoppas ni får trevligt imorgon Och hoppas Loppan kryar på sig snart.

Nej då, inget snusk. Inte från min sida iallafall{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:40:32 följande:
    Han är seriös. fick en sms till:" Ska jag ringa upp dig? Vet vad du har gått igenom idag. mår du bra? "Att folk inte har fattat att jag kan va kokko även om jag mår piss....... Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Fast då kanske han inte är rätt person att prata så med?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 23:41:59 följande:
    Ny kompis?Nej det tror jag inte, han åker nog bara snålskjuts på mig för att komma åt tjejer på FL. Jag delar inte med mig.
    Jag tror att han klarar sig rätt bra själv. Men nog såg jag vem ni delade på, iaf enligt dig{#lang_emotions_innocent}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-12 23:41:19 följande:
    Aw Ska försöka komma igång med dem igen, men har varit märkligt oinspirerad, trots intressanta konversationer och förvecklingar härinne Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Vad synd, men ser fram emot eventuellt framtida sammanfattningar
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:42:53 följande:
    Själv tapapde jag greppet om vad alla snackar om för länge sen och jag försöker inte ens hinna med i allt heller längre. Missar jag nått viktigt så lär jag nog bli påmind om det. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Lovar att om det är nåt anmärkningsvärt som dyker upp så ska jag uppmärksamma dig
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-12 23:48:02 följande:
    Jag ska logga ut khoshgele... puss!(Ska bara svara den där Mandi en gång till...) Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Wöhöw{#lang_emotions_kiss}

Varför ska du logga ut? Vart ska du ta vägen? *smått panikslagen*
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:48:41 följande:
    Menar du han som tyckte jag var otrogen? Skrattade så jag blev tvungen att byta trosor sen.......:p Och som jags krev innan så blir vi kallade för fruntimmen?! Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, han. Hehhe, fruntimmer? Lite gammaldags ord att användas av en så ung person som han...äsch..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:49:06 följande:
    Och jag såg vad du hade lurat i honom eller vem syftade du på.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ok, här har du tappat bort mig totalt. Jag fattade INGENTING. Kan du ta om det fast på ett sätt så jag fattar?
Svar på tråden Tråddödare forts....