• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-08 21:33:33 följande:
    Nej, nej. Skånskan fick jag lägga undan dels för att det blev lite för mycket för stackars 08:or. Först skulle dom hantera brytningen sen skulle dom förstå skånskan. Det gick inte såååå bra förstår du så i och med att brytningen tyvärr få va kvar så fick jag säga adjö till skånskan ;)
    Va? Bryter du? Jag trodde att du kom hit som barn.

Men skriv vad Linköpingskillen hette, i ett privat meddelande om du inte vill outa hans namn här i tråden
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 21:30:38 följande:
    Skicka ett privat meddelande. Omedelbums!
    Aha, där ser man. Slår mig själv i nacken som Gibs gör i Navy NCIS. Så går det när jag kör fjortisstilen med ( DOM ) det smittar av sig :p

Men tänk så känner du honom. Pinsamt värre ju. Det var ju åratal sen men han är i samma ålder som ( vi? ) runt 30. Tänk så har du gått i samma skola som honom. Äh, att jag har så svårt och hålla en viss kroppsdel stängt.
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-08 21:33:33 följande:
    Nej, nej.  Skånskan fick jag lägga undan dels för att det blev lite för mycket för stackars 08:or.  Först skulle dom hantera brytningen sen skulle dom förstå skånskan. Det gick inte såååå bra förstår du så i och med att brytningen tyvärr få va kvar så fick jag säga adjö till skånskan ;)
    Hehe, nej men det är helt okej
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-08 21:35:08 följande:
    Kanske, kanske inte... du får hitta på en fånig ramsa som innehåller färger så kommer det nog att fastna...Vi gav dem blommor blå,de blev arga så de blev grå.....
    Meh, det där försvårade betydligt mycket. Jag får nog klara mig. Jag vet ändå hur man använder de och dem

Det bara en och ett det är problematiskt med. Ja, det och mitt fåniga ordförråd (inseminera )
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 21:31:50 följande:
    Du måste varit en raritet! Folka avundsjuka som f...n på att du är annorlunda? Eller galet rädda för du kanske har grönt blod.... Ja, antingen eller...Kram kram!!
    Grönt blod om inget annat :)
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-08 21:36:27 följande:
    Aha, där ser man. Slår mig själv i nacken som Gibs gör i Navy NCIS. Så går det när jag kör fjortisstilen med ( DOM ) det smittar av sig :p Men tänk så känner du honom. Pinsamt värre ju. Det var ju åratal sen men han är i samma ålder som ( vi? ) runt 30. Tänk så har du gått i samma skola som honom. Äh, att jag har så svårt och hålla en viss kroppsdel stängt.
    Snäälllaaaa! Jag spricker att nyfikenhet. Jag har INGA iranska vänner här i Linköping, bara så du vet..Så du behöver inte vara orolig.
    Analysera mera!
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-08 21:36:27 följande:
    Aha, där ser man. Slår mig själv i nacken som Gibs gör i Navy NCIS. Så går det när jag kör fjortisstilen med ( DOM ) det smittar av sig :p Men tänk så känner du honom. Pinsamt värre ju. Det var ju åratal sen men han är i samma ålder som ( vi? ) runt 30. Tänk så har du gått i samma skola som honom. Äh, att jag har så svårt och hålla en viss kroppsdel stängt.
    Tja... tala är silver och tiga är guld....
    (Guuuud, vad prettoäcklig jag är med alla uttryck... {#lang_emotions_throwup} )
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-08 21:38:57 följande:
    Tja... tala är silver och tiga är guld....(Guuuud, vad prettoäcklig jag är med alla uttryck...  )
    Nej nej! I detta fall är tala guld!
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 21:35:56 följande:
    Va? Bryter du? Jag trodde att du kom hit som barn.Men skriv vad Linköpingskillen hette, i ett privat meddelande om du inte vill outa hans namn här i tråden
    Jo, jag kom hit som barn och enligt moi bryter jag inte men du vet en, ett. Böjningar med en, ett kan ställa till det rejält ibland.

Skickar meddelandet nu.
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-08 21:37:12 följande:
    Meh, det där försvårade betydligt mycket. Jag får nog klara mig. Jag vet ändå hur man använder de och dem Det bara en och ett det är problematiskt med. Ja, det och mitt fåniga ordförråd (inseminera )

En och ett är mycket svårt! Finns inga regler...
    Var glad att du inte är i England och ska stava, det finns inte en enda stavningsregel att följa så om en och ett i sv är problem.... {#lang_emotions_dreamer}

Jag kan förstå problemet eftersom det är en tydlig skiljelinje på hur man använder det och att det talar om att man inte är helt uppvuxen i svenskspråklig miljö... Ordförrådet är inte fåningt bara roligt! Det kan hända den bästa!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....