• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:15:58 följande:
    Men ser du? Det var ju inte längesen du skrev att ni var på Gotland för att hälsa på svärisarna. Och jag glömde bort det i ett nafs. Såååå himla bra att ni har sån fin relation. Det önskar jag mig i framtiden
    inte undra på så många som vi är som tjatar i tråden.

ja, nu har ju du haft din dåliga svärmor, på tiden att du får en bra!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-09 01:04:22 följande:
    det kommer vid 30.
    Det kommer före trettio också Jag minns alltid ansikten och ofta namn också, men inte varifrån jag känner personen! Har hälsat glatt på en hel del kändisar pga det Det värsta är en gammal kollega som jag inte minns vad han heter, och det gör inte min kollega som också jobbade med honom heller! Skitpinsamt eftersom jag alltid springer på honom!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:17:10 följande:
    alla de där föreställningarna om hur det ska vara har man tills man blir överbevisad. jag hade inte alls tänkt träffa ngn, absolut inte ha ett förhållande och aldrig gifta mig.den enda föresatsen jag 'lyckats' med är inga barn-devisen.
    Ja, det brukar vara så. Dock håller jag fast vid att jag aldrig mer kommer att inleda ett förhållande med en invandrarkille (som kommer från mina trakter).
    Analysera mera!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:19:35 följande:
    Det kommer före trettio också Jag minns alltid ansikten och ofta namn också, men inte varifrån jag känner personen! Har hälsat glatt på en hel del kändisar pga det Det värsta är en gammal kollega som jag inte minns vad han heter, och det gör inte min kollega som också jobbade med honom heller! Skitpinsamt eftersom jag alltid springer på honom!
    ja, det där med att glömma personer är det värsta, det känns så nonchalant liksom.
    eller jag känner så iaf.
    jag kan aldrig komma ihåg slutklämmar på efternamn.
    kan gissa hejvilt, tex Sjö- gren/qvist/lund/ström etc...
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:18:37 följande:
    inte undra på så många som vi är som tjatar i tråden. ja, nu har ju du haft din dåliga svärmor, på tiden att du får en bra!
    Ja, det kan ju vara så att det blir för mycket att komma ihåg But i love it!
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:19:35 följande:
    Stackaren!! "kollegan som alla glömde"
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:21:49 följande:
    Ja, det brukar vara så. Dock håller jag fast vid att jag aldrig mer kommer att inleda ett förhållande med en invandrarkille (som kommer från mina trakter).
    ja, vissa saker ska man väl hålla fast vid.
    aldrig mer en morsgris säger jag för min del.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:23:36 följande:
    Stackaren!! "kollegan som alla glömde"
    usch, vad hemskt det låter!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:22:43 följande:
    Ja, det kan ju vara så att det blir för mycket att komma ihåg But i love it!
    men nu får du hålla bättre koll på oss som outat oss på FB!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 01:24:01 följande:
    ja, vissa saker ska man väl hålla fast vid.aldrig mer en morsgris säger jag för min del.
    Vi skakar hand på det Fast du behöver ju inte oroa dig för att du ska träffa på en morsgris. Ni kommer att vara tillsammans tills minst en av er dör!

Nej, sannolikheten att din man utvecklas morsgrisegenskaper är obefintlig
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....