-
Jag tänkte faktiskt på det, att nu kan jag sälla mig till din skaraJagbyttenick skrev 2010-02-17 10:13:14 följande:Du och jag är mammorna Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
Men det är kul, man känner sig lite mer vuxen.
-
Nehej brudar, nu ska jag göra mig iordning för dagens grupparbete och allt. Vi ses senare ikväll
-
Hej alla!
Hoppas ni haft det bra hittills. Mandi, Förs.kassan är verkligen värdelös. Jag vet! Men jag hoppas att du åtminstone har du vad gäller åklagaren och det. Håller tummarna!
JhjärtarA, Oj det var ju dyrt med 800 kr. Går det inga bussar så att det kan bli billigare? Bus4you brukar ha skapliga priser.
Roses, simma lugnt
Och hoppas din mamma är bättre nu! -
*Åtminstonde har TUR!!! vad gäller åklagare
-
Hej tråden!
Det var en intressant tillställning. Jimmie Åkesson var ju på universitetet ikväll för att prata om sin politik, men det var så överfullt att den aulan han satt i fick inte jag och mitt gäng plats i. Utan vi fick sitta i en annan aula och titta på honom genom en skärm. På så sätt fick vi inte heller möjligheten att ställa frågor till honom.
Alltså, jag blev inte mycket klokare av att lyssna på honom live än att läsa deras partiprogram. Samma jävla ytliga skit som man hör/läser överallt. Muslimer hit och dit, invandrare hit och dit, nationalstat hit och dit. Samma snålpolitik hela tiden
Men vi fick många goda skratt iallafall!
Så hur har er dag varit? -
Ja, eller, kanske utveckla liiiite mer så man får djupare inblick i deras politikMandi74 skrev 2010-02-17 20:54:05 följande:*s* hade du förväntat dig att han skulle ha något vettigt att säga.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
-
Jimmie Åkesson är partiledare för Sverigedemokraterna. Ärligt talat tror jag att de för en sådan politik som du skulle gilla. Inte för att du är invandrarkritisk, utan för att de vill ha det gamla traditionella samhället. Folkhemssamhället.Sedek skrev 2010-02-17 20:56:26 följande:Hej!Funderade ett tag på att skriva "vem är Jimmie Åkesson" men väljer att googla först och komma med en eventuellt kommentar sedan...Väkommen hit i alla fall. -
Fast jag menade det inte som en pik. Inte den här gången. Jag hade för mig att de för en sådan politik som du skulle trivas med.Sedek skrev 2010-02-17 21:01:23 följande:Är du tokig!Jo nu känner jag igen honom.Jag är ju inte sååååå gammaldags heller. Då har du en skev bild av mig, tänk vad jag pluggar och har för framtidsplaner så får du nog även hur jag röstar klart för dig
Visst att de riktar in sig för mycket på invandringen och islam, men förutom dessa tror jag (eller trodde) att du var för en sådan politik.
Visst, det finns en och annan punkt som jag känner verkar vara helt OK, men för det skulle jag aldrig rösta på det partiet. Vore ju som att spotta mig själv i ansiktet. -
Är du moderat?Sedek skrev 2010-02-17 21:01:23 följande:Är du tokig!Jo nu känner jag igen honom.Jag är ju inte sååååå gammaldags heller. Då har du en skev bild av mig, tänk vad jag pluggar och har för framtidsplaner så får du nog även hur jag röstar klart för dig
-
Vettigt och vettig...iallafall göra sin politik tydligare, men han hade väldigt svårt för det märkte jag. Och allra svårt hade han att svara på frågorna som ställdes till honom.Roses skrev 2010-02-17 21:05:05 följande:Hej tjejen. ;)Hade du verkligen förhoppningar om att människan skulle säga nåt vettigt? Öhhhh.....kramar och pussar dig :) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Puss och kram på dig med!