• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-10 21:46:01 följande:
    imorrn är ju eleverna där, det känns genast bättre! dessutom börjar 2 av mina mentorsklasser med en tävling som det ska bli kul att kolla på.men tidigt är det.I don't do mornings.
    I don't do mornings either! Men du har ju många saker att se fram emot, vilket underlättar.

Vad är det för tävling?
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 21:46:52 följande:
    Som tur var, var det inte mycket folk. Tror att de flesta har bränt hål i plånböckerna Vi har en guldfisk hemma.
    ska inte rean på rean börja snart? då kanske man faktiskt kan fynda ngt. (jag tycker så mkt på rean ser tacky ut, är det de röda prislapparna som förvirrar mig att tycka så eller har de plockat fram sina öststatslager?)

kul! vad heter den? (gissar på att sonen döpt och hoppas på roligt namn)
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-10 21:49:16 följande:
    ska inte rean på rean börja snart? då kanske man faktiskt kan fynda ngt. (jag tycker så mkt på rean ser tacky ut, är det de röda prislapparna som förvirrar mig att tycka så eller har de plockat fram sina öststatslager?)kul! vad heter den? (gissar på att sonen döpt och hoppas på roligt namn)
    Tja, jag vet inte...men rea var det iaf. Vi hade presentkort (fick i julklapp), så det var det som användes

Fisken har sonen döpt till Biff Det är tydligen nån figur i nåt tecknat program. *har ingen större koll *
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 21:51:48 följande:
    Tja, jag vet inte...men rea var det iaf. Vi hade presentkort (fick i julklapp), så det var det som användes Fisken har sonen döpt till Biff Det är tydligen nån figur i nåt tecknat program. *har ingen större koll *
  • Velour

Guuu' va jag är sugen på choklad!

Analysera mera!
  • Velour

Gjorde slut på 400g choklad (Marabourutor) i veckan och jag är sugen på mer...

Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 21:53:14 följande:
    Guuu' va jag är sugen på choklad!
    jag har ätit pepparkakskola så det känns som om jag har sockerbeläggning i hela munnen!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 21:49:00 följande:
    I don't do mornings either! Men du har ju många saker att se fram emot, vilket underlättar. Vad är det för tävling?
    inboxade istället.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-10 21:59:01 följande:
    jag har ätit pepparkakskola så det känns som om jag har sockerbeläggning i hela munnen!
    Det är nåt jag aldrig hört talas om ens. Men det är ju kola, så jag förstår att det känns så. Choklad är lätt att skölja bort med lite vatten
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 22:01:46 följande:
    Det är nåt jag aldrig hört talas om ens. Men det är ju kola, så jag förstår att det känns så. Choklad är lätt att skölja bort med lite vatten
    eller kaffe! kaffe och choklad är en bra kombination!
    (jag är kaffemoster av stora mått)
Svar på tråden Tråddödare forts....