Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-24 21:43:26 följande:
    Grattis! Du har vunnit en rosa traktor..
    Jippie! Vad glad jag blir. Fast helst skulle jag vilja ha ett ton choklad
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-24 21:46:48 följande:
    Kopulera var ordet i sammanhanget.Ja naturligtvis är det så det går till, hur skulle man göra annars?
    A just det, hittade inte detta oerhört sexiga ord. Oj du verkar nybörjare. Jag är nog inte rätt person att informera dig om de olika sätten att göra barn på. Du skulle nog bli chockad. Men det finns utbildningsfilmer i tecknat som kan lära dig utan att vara stötande
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-24 21:49:20 följande:
    Japp.. Scratchy gubben behöver nog lite sex.. Vad har du för förslag då.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hmm..jag tänkte inte sååå långt Så, resten av förslagen får även du stå för..
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-24 21:51:08 följande:
    så fort man vänder ryggen till snackar ni sex!
    Don't blame me! Tur att du kom för att rädda situationen. Så, hur går det med böckerna?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:01:22 följande:
    Pick one
    ">

" target="_blank">

Nu kan jag inte alla dessa, men vi hittar säkert någon annan som kan. Jag gillar de som heter Pivot Take Down och jag kan utföra dem. Och jag lovar, de är aldrig sköna att utsättas för... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    De var coola! Hmmm....jag skulle nog välja att testa Slap to the side of the head på Sedek. Sen om det inte räcker kan du komma och köra Pivot Take Down-teknikerna så får vi se om det gör att han aldrig mer skriver "sakt".
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-24 22:10:55 följande:
    *tittar strängt över frökenglasögonen*('u' ligger farligt nära 'i' på tangentbordet... )
    Ja, tur att du upptäckte det, annars hade du fått joina the sex club ofrivilligt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-24 22:11:25 följande:
    Vi kan låta han och Sedek runka-bulle? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hur gör man det?
  • Velour
    Grizelda skrev 2010-02-24 22:12:03 följande:
    Urrrk! Först är man rädd att dö, sedan tror man helt uppgivet att döden är nära, och till slut VILL man dö! Vill inte ha det, nej!
    Heeeeeeej!!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:12:36 följande:
    Hmmm, jag har inget minne av att jag har kunnat den, men jag kan testa lite och se. Huvudsaken är att han blir tillräckligt groggy av det första försöket att han inte orkar göra motstånd sedan... lite lealös är bästa träningsobjektet. Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Nej, jag ska testa slap to the side of the head på Sedek. Funkar det inte får du köra pivot take downs Annars kan vi köra dessa metoder direkt efter varandra. Garanterar lealöshet!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-24 22:16:31 följande:
    ja, tur att jag märkte min freudianska felskrivning!
    Så egentligen är du lite pervo trots allt, fast du försöker dölja det Wiiiiiii!!
Svar på tråden Tråddödare forts....