Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-26 21:52:11 följande:
    Kallad för vad? Använder du det när du är seriös? Förlåt då för här använder jag det som ett skämt när nån inte hör av sig. * Bryr mig inte men jag ger dig ett kram och en puss på kinden i alla fall. *
    Att bli kallad för bimarefat (en som inte bryr sig) eftersom jag inte gillar att få krav på mig..Du hörde ju heller inte av dig.

Men jag tar emot kramen och pussen och besvarar det
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-26 22:00:19 följande:
    Jag tog inte kontakt med dig för att jag inte ville "tvinga" dig prata med mig och känna att du lämnar Midka utanför. Det var därför jag inte skrev till dig varken i SD-tråden eller nån annanstans. Du har ju ändå varit här inne längre än jag och känner Midka längre än mig så jag ville inte göra det "obehagligt" för dig på nåt sätt.
    Men jag förväntade mig inget heller. Ingen är skyldig nån nåt tycker jag. Ni är ju vuxna och vet bäst hur ni ska rädda den situation som rådde. Ja, jag har haft kontakt med Midka längre, men det är inte så att jag är "bästis" med alla här, så hade du och jag pratat så hade jag lyssnat utan att för den skull vänt mig mot Midka eller nåt.

Men nu hoppas jag att det är över och att sånt inte händer igen. Vi är ju FLs roligaste gäng
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-26 22:11:32 följande:
       Önskar alla en fortsatt trevlig kväll. Gonatt.
    Tack detsamma Ha en god natt du med!
  • Velour

Hallå! Om vatten läcker igenom betong på husfasad, är det ett dåligt tecken då? Just nu smälter allt snö och det är verligen jättemycket snö som ska smälta. Utanför ytterdörren går finns ett betongtak som vi kan stå under och blossa lite. Och genom det betongtaken läcker den smälta snön.

• Velour

Känns lite oroande nu...Men vi får se. Om väggarna rasar så vet vi att det blev för mycket för betong/stålrör..

• Velour
    Polly S skrev 2010-02-26 22:30:15 följande:
    ja! vilket toppenförslag!Isse, Sedek, vad säger ni?eller förresten, så gör vi helt enkelt! junibröllop it is!
    Ja, det tycker vi? Sommarbröllop...åååh (även om jag inte tror på giftermål längre)
  • Velour

*Ja det tycker vi! (ska vara utropstecken och inte frågetecken)

• Velour
    AnnaPuddel skrev 2010-02-26 22:39:18 följande:
    jupp...blir billigare å åka till vegas än ha värsta bröllopet. juhg!
    Får jag följa med....?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-26 22:41:08 följande:
    har du sängen i köket? *också förvirrad*
    Hur var det nu igen...en kvinnas plats är i köket?
Svar på tråden Tråddödare forts....