• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I

Men försvann du också? Men hörreni, min farmor går och lägger sig runt 23:00 *morrar*

• I Blackrose I

Nu är maken färdig så jag får säga adjö här.

Natti natti

• Velour
    Roses skrev 2010-01-11 22:30:15 följande:
    Efter gymnasiett försökte jag utbilda mig till terapeut. Läste två terminer sen insåg jag att jag nog kommer hänga mig om jag blir tvungen att sitta i ett rum på 10kvm dag in och dag ut. Jag måste röra på mig. Jag är social och vill prata med folk så receptionist passar mig utmärkt. Visst, det kan va tufft ibland men åt andra sidan har man aldrig långtråkig. Dagarna går fort och ingen dag är den andra lik. Sen att 80% av dom som jobbar är kostymsnobbar gör ju saken enklare :p Män i kostym/uniform *Slurp* Muuuums.
    Men det lilla du pluggade kommer nog till användning på jobbet också tror jag. Kul att du hittade det perfekt yrket för dig
    Analysera mera!
  • Sedek

En ny tråddödare ser jag! Inte varje dag så det bör väl vara på sin plats med en {#lang_emotions_cheers} för Roses som hittat hit.

Och även jag ska lägga mig.

• Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-11 21:42:41 följande:
    Inte mycket mildare här inte Gick upp 03:30, o då var det -11 ute, kl 05:40 så var det -15...sedan så har det legat på -15 till -18 som det är nu O inga tecken på att få något vatten i huset. Dubbel= -Har provat med att ha en kupevärmare på maxeffekt under diskbänken, har stått där i 5 timmar snart...men ingen skillnad...så det verkar sm om jag får öppna upp den stora plånboken jag inte har o ta ut rörmokare om det inte släpper den här veckan tyvär....
    Attans! Inget vatten

Hoppas det ordnar sig, eller blir mildare. Ska sända upp en bön till vädergudarna, eller en dans eller vad de nu vill se för att få vädret att mildras lite. Jag kan ju en som vissa av er "sett" redan... Kör den innan läggdags, lovar.
  • Sedek

En fråga till er som pluggar/pluggat beteende:

Vad betyder Locus Control? Och finns det svensk text om det?

Kollar efter svar i morgon för nu måste jag sova

• Velour
    Roses skrev 2010-01-11 22:32:26 följande:
    Det är gator som står i lågor, det är affärer som är sönderslagna, hus som har brunnit ner :( Man får inte rapportera från Iran så det är nog därför men om du har tid så kan du gå in på youtube. Där hittar du videofilmer från folk som har filmat med mobiltelefoner :(
    Katastrof! Jag tror inte att jag just nu pallar med att kolla på såna hemska klipp..Det får nog vara för den här gången.
    Analysera mera!
  • Grizelda
    Sedek skrev 2010-01-11 23:44:17 följande:
    En fråga till er som pluggar/pluggat beteende:Vad betyder Locus Control? Och finns det svensk text om det?Kollar efter svar i morgon för nu måste jag sova
    Locus of control brukar översättas med kontroll-lokus. Det finns internt och externt, och handlar om hur man uppfattar vilken sorts kontroll man har över sitt liv, sin hälsa eller vad det nu kan vara. (Verkligheten kan alltså vara en annan.) Intern = jag har stor kontroll över ex min hälsa, extern = någon annan har stor kontroll över min hälsa. T ex "varför är jag tjock?" Någon med intern kontroll-lokus svarar "jo, jag äter för mycket och motionerar för lite, något jag borde ändra på med tanke på mitt höga blodtryck." Någon med extern kontroll-lokus svarar "jo, jag har så dåliga gener, och medicinen doktorn skrev ut hjälper inte, och jag vågar inte ta i för mycket på grund av mitt höga blodtryck, så vad sjutton ska jag kunna göra åt det."
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-11 23:41:09 följande:
    Attans! Inget vatten Hoppas det ordnar sig, eller blir mildare. Ska sända upp en bön till vädergudarna, eller en dans eller vad de nu vill se för att få vädret att mildras lite. Jag kan ju en som vissa av er "sett" redan... Kör den innan läggdags, lovar.
    Jag har inte sett din dans, om det var det du menade!
    Analysera mera!
  • Grizelda
    Sedek skrev 2010-01-11 23:44:17 följande:
    En fråga till er som pluggar/pluggat beteende:Vad betyder Locus Control? Och finns det svensk text om det?Kollar efter svar i morgon för nu måste jag sova
    Oj, jag glömde att jag är på FL! Jag menar "googla på det själv, din latmask!!!!!!!!!!!!"
Svar på tråden Tråddödare forts....