Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-27 00:44:43 följande:
    Jag har ett speciellt rum i källaren..."Du och jag Josef, du och jag."Nej men ärligt, nu ska ni få höra en rolig historia:Vet ni vad Frau Fritzl säger till Josef innan de lägger sig på kvällen?- Har du släkt i källaren? Nej, jag har inte berättat den förut...
    Nej, du har absolut inte berättat den tillräckligt många gånger Men eftersom det är du som berättat så står vi ut.

Och så har du en annan som du brukar dra efter Fritzl-skämtet:

"Ser du huset där som tänt? Där har jag släkt"
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-27 00:46:00 följande:
    Sorry mina vänner, men jag måste gå och lägga mig jag oxå.. kan knappt ta mig ur sängen på morronen pga extrem trötthet så jag måste försöka sova så mycket jag kan. Godnatt, sov gott!!! Puss och kram*flyr snabbt innan Vellan hinner bli arg på mig*
    Nej, nej, nej!!

Men har väl inget val än att önska dig en god natt och hoppas på att du får tillräckligt med vila. Kram!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-27 00:46:51 följande:
    Men det var ju Mandi som påstod det. Inget jag sagt.Vad som kan ta 15 min... hm... en massage av ryggmuskulaturen kanske.Vad som kan ta 15 sekunder... hm... jag svarar en puss.
    Jaja, skyll på Mandi...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-27 00:52:07 följande:
    Vad snäll du är!Ja den är bra den med.. Jag ÄLSKAR ordvitsar.Har du nån på lager?
    Är jag snäll? Det får jag nog ändra på!

Ordvitsar.....uj...lite tomt i lagret ikväll så jag kör med en tråkig i hopp om att komma på nåt bättre:

Elefanten skrattade åt kamelen och sa:

-Hahah, vad rolig du ser ut som har kulorna på ryggen!

Då sa kamelen ilsket:

-Ska du säga som har k*ken i ansiktet!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-27 01:02:08 följande:
    Hahahahaha Den var bra!Hoppsan, och där blev klockan 1 på natten...Men det känns lite olustigt att lämna dig aldeles ensam här i tråden!?
    Aaw tycker du det? Vad söt

Men det gör inget, jag förlåter dig..
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-27 01:08:20 följande:
    Vad är det du brukar säga nu igen, akta dig för ?Atka dig för trådspöket passar bra nu, natti natti!

Yep, don't let the bed bugs bite

Godnatt och sov gott

PS. En gentleman följer inte med damen till bussen. Han beställer taxi åt henne. Eller ännu bättre, han sover på soffan och låter henne vila ut i hans säng.

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-27 08:24:52 följande:
    Om jag drar med mig en tjej hem skulle jag ju inte sova på soffan, den logiken förstår jag faktiskt inte.Och så förstår jag inte mig på min kropp nu för tiden, svårt att sova, somnade nog inte före 2 och vaknade av mig själv halv sju... Så ska det ju inte vara.
    Ja, men nu handlade det inte om att du drog hem nån, utan det handlade om att du tänkte följa mig till bussen. Då tyckte jag att en gentleman beställer en taxi eller ännu bättre, låter tjejen (i det här fallet, moi) sova i sängen medan han sover i soffan. Men du kanske inte är en gentleman{#lang_emotions_dreamer}

Vad konstigt att du sov så sent...Har du varit vaken hela dagen, utan någon power nap?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-27 09:45:03 följande:
    Oh....det är en av mina gamla favoritlåtar....  en typisk "jag blir glad av den"-låt
    Me too Även om den inte är så jättebra så får jag en riktigt positiv känsla av den låten
  • Velour

Är det fredag idag? Eller är det söndag? Fast det kanske är onsdag egentligen..{#lang_emotions_dreamer}

• Velour
    Isnogood skrev 2010-02-27 20:25:49 följande:
    tråkigt nog så är det lördag...vilket är tråkigt då det betyder att det är söndag i morgon o att det då snart är måndag vilket betyder gå upp jättetidigt o jobba hela dagen innan man kan åka hem för att....jobba
    Illa. Men du vet vad din framtida man alltid säger? Iallafall nåt i stil med "Vad kul att det är måndag, då är det fyra dagar till fredag!!"
Svar på tråden Tråddödare forts....