Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2009-12-30 14:03:20 följande:
    Nej, men det är han som anser det och inte jag. Eftersom han är smal och svag så är jag tjock och stark. Han är lång och jag är..., inte såå kort tycker jag. Jag är trevlig och han är... Jag är snygg och han är... Nej nu ska jag sluta Vad roligt! Hoppas ni får kul!Ta några bilder på karln så man får se hur han ser ut!
    Tala ur skägget! Du menar att du är bättre än honom på alla plan

Jag får nog ta några bilder, men jag vet inte om jag får lägga ut. Annars får jag väl skicka mms till dig och stilla din nyfikenhet

Men ni lär väl ses i februari, hoppas jag
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-30 14:14:42 följande:
    Nejdå, han är säkert bra den lille skojaren. Skulle vara roligt att träffa honom nån gång faktiskt. Hälsa Nu ska raketrampen stabiliseras lite och småbarnen ut och vallas i snön. Återkommer senare hoppas jag.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-30 15:35:40 följande:
    Japp, men som sagt, det var en mindre sort som bara sade "poff". De försöker vara tuffa vettu.

Ah, mitt är för kort för uppsättning numera så jag väntar alltid till morgonen med att fixa håret

Hehe, sjukt rolig idé
    Jag blir förvånad varje gång jag läser/ser/hör om sjuka människor!

Ja, visst vore det kul att skicka upp en massa fyrverkerimeddelanden?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 16:00:53 följande:
    nej, nu sitter jag i bilen (lugn, Maken kör) på väg till färjan!
    Hhah, den gamla fördomen att män kör bättre?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 16:07:19 följande:
    what?! howcome?
    Han hade inget att göra på nyårsafton och ville "ha adressen dit nån av oss firade". Så då föreslog jag att han kunde komma på den festen jag skulle gå på...och så fortsatte det
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-30 17:35:42 följande:
    Hmmm, Isse har hästar va?... Jag är sjukt allerigsk mot dem tyvärr... men inga problem som inte går att lösa! Jag kommer gärna om jag bara får tiden i ganska god tid innan för att kunna planera ihop det hela samt att det skulle underlätta om hon bor hyfsat nära Sthlm = möjlighet att sova hos bekanta... Kul!!
    Fast jag tror att det var snack om att övernatta hos Isse...
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-30 18:03:19 följande:
    Det vore kul men fungerar inte såvida hon inte har någon djurfri zon. Det spelar inte så stor roll. Saker är till för att lösas så när det drar ihop sig så pratar jag med Isse så ordnar det sig säkert! Det är lite halvpiss med allergier då och då, men oftast går det att hitta dugliga kompromisser! Klart vi ska ses!!
    Oj, tål du inga djur? Jag har för mig att hon har katter hemma.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-30 18:19:57 följande:
    Vi kan sitta och snörvla tillsammans. Jag är inte bara allergisk mot hästar utan även mot personer som träffat hästar utan att duscha och byta kläder efteråt.
    Är du här? Men då kan vi ju skriva här istället. Har du fått bok.nr. än?

Förresten, vad konstigt inläggsrutan blev plötsligt. Jag kan trixa med texten och skriva sidfot. Kan du det med?
  • Velour

Ha! Vad gött, en ny funktion för textskrivning {#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden Tråddödare forts....