Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-03-03 21:23:14 följande:
    Jag kanske tolkade dig fel Vellan. Det var inte meningen i sånna fall. Men det var att du ville att jag skulle lova något omöjligt:"Lovar du att göra så att vi har kul hela kvällen?"Som gjorde att jag började tolka som jag gjorde.Så när jag inte ville så skrev du:"Du har fortfarande tid på dig att öva inför träffen. Seså, sätt igång!"Så jag tolkade det som att jag var tvungen...
    Man är inte tvungen till nåt min fine jungfrukille. Puss!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-03 21:24:46 följande:
    Ni har väl grattat Isnogood, hon fyller ju år idag Grattis fröken Isverynice!!!
    Ja, vi har grattat din flickvän!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-03 21:28:43 följande:
    Bra, då tänker jag inte se till att ni har roligt...
    Jooooooooooo..kom igen Scratchy, kom igen!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-03 21:29:34 följande:
    Bra det!Vad har ni mer gjort idag då?
    "Ni"? Jag har varit i skolan den största delen av dagen och haft lite småtråkigt. Du då?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-03 21:29:35 följande:
    Det beror ju på varför han gör det..
    Jag tror att han kommer att dyka upp på den där båten och överraskar dig!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-03 21:32:59 följande:
    Tolkningsfråga.. precis som med det jag skrev..
    Har inte Sedek tagit över din hjärna än? Man måste tänka positiiiiivt....positiiiiivt.....positiiiiivt...moahahahhahaaaaa......
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-03 21:34:31 följande:
    Frågan var antagligen riktad till flera...Skola och småtråkigt, okej Inget spännande grupparbete på gång i skolan, nått som motiverar?Jag är i norrland (nordpolen ungefär) och har haft en produktutbildning på universitetet som är lite ovanligt för mig Nu i kväll har jag pluggat och ätit lite.
    Jaha, trodde du menade mig och de mina eftersom du citerade mig. Men ja ja..

Jo, grupparbete på gång och sen fick vi info redan nu inför B-uppsatsen som ska vara klar i maj-juni nångång (enkät och analys av enkät). Den ska vara kvantitativ och bestå av 20-25 sidor. Yippie? Nej..

Vi ska arbeta med matte också (motsvarande matte B på gymnasiet)*går och hänger mig*
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-03 21:34:31 följande:
    Frågan var antagligen riktad till flera...Skola och småtråkigt, okej Inget spännande grupparbete på gång i skolan, nått som motiverar?Jag är i norrland (nordpolen ungefär) och har haft en produktutbildning på universitetet som är lite ovanligt för mig Nu i kväll har jag pluggat och ätit lite.
    Just ja, Nordpolen Ser du några isbjörnar däruppe?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-03 21:44:04 följande:
    Matte Statistik? Visst var det nått sånt?Vad för enkät? Egenkomponerad på valfritt område eller är det styrt, mall?
    Ja, det var statistik.

Enkäten beror på vad för ämne vi vill analysera, sen ska vi använda oss av något dataprogram i hanteringen av enkäten. Äh, jag har inte tillräckligt med information om det än.

Vi ska också sitta redan nu och öva matematiskt statistiska (vet inte ens om jag skrev det rätt) övningar inför ett prov som kommer om ett par månader. Jag hatar det här!!!
  • Velour

Nu ska jag plugga lite. Ha det så bra alla och godnatt

Svar på tråden Tråddödare forts....