• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-16 18:43:40 följande:
    Nice nummer!Nej, jag har inte gjort nåt trevligt alls! Jag har nog aldrig varit om en mer händelselös helg. Du då?
    Tackar!
    Vi har fixat lite, skottat ordning på uppfarten, spelat... Tja, en vanlig lördag.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-16 18:48:42 följande:
    ja, och att skriva på diskussionsforum känns tämligen meningslöst då...
    Men vet du, jag har under alla dessa år jag varit medlem, verkligen försökt förstå varför vissa envisas så mycket med att det verkligen ligger avundsjuka bakom en kritik. Jag har t.o.m. startat en tråd om det. Om något t.ex. säger att denne stör sig på sina grannar som har högljutt sex, så kommer det alltid några som påstår att personen säkert är avundsjuk för att denne inte själv har sex. What liksom

Eller, när någon startar t.ex. en kändistråd och så kommer nån och säger att denne inte tycker att kändisen är särskilt söt, så kommer nån och säger att personen säkert är avundsjuk.

Visst, en gång använde jag själv detta ord, fast det var för att jävlas med en debattör som alltid startar främlingsfientliga trådar. Efter att ha svarat i några av hans trådar, utan framgång, tänkte jag helt enkelt bara skriva något dumt och skrev då: "Är du avundsjuk?" För jag vet att det ordet är riktigt förjävligt egentligen
    Analysera mera!
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-01-16 18:52:13 följande:
    Scratchy: jag gillar din nya tråd!
    Tack! Den har dock inte kommit igång så bra som jag hade hoppats. Hade tänkt mig en ny kameltråd som hoppar upp på populäraste debatterna... men men, den är bara i vaggan än...
    Have no fear Scratchy is here!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-16 18:53:23 följande:
    Tackar!Vi har fixat lite, skottat ordning på uppfarten, spelat... Tja, en vanlig lördag.
    Ni har iaf gjort något! Fast visst, jag har också spelat spel, med min son
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-16 18:52:13 följande:
    Scratchy: jag gillar din nya tråd!
    Vilken är det?
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-16 18:55:09 följande:
    Tack! Den har dock inte kommit igång så bra som jag hade hoppats. Hade tänkt mig en ny kameltråd som hoppar upp på populäraste debatterna... men men, den är bara i vaggan än... Have no fear Scratchy is here!
    Vilken är det?
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-16 18:54:19 följande:
    Men vet du, jag har under alla dessa år jag varit medlem, verkligen försökt förstå varför vissa envisas så mycket med att det verkligen ligger avundsjuka bakom en kritik. Jag har t.o.m. startat en tråd om det. Om något t.ex. säger att denne stör sig på sina grannar som har högljutt sex, så kommer det alltid några som påstår att personen säkert är avundsjuk för att denne inte själv har sex. What liksom Eller, när någon startar t.ex. en kändistråd och så kommer nån och säger att denne inte tycker att kändisen är särskilt söt, så kommer nån och säger att personen säkert är avundsjuk. Visst, en gång använde jag själv detta ord, fast det var för att jävlas med en debattör som alltid startar främlingsfientliga trådar. Efter att ha svarat i några av hans trådar, utan framgång, tänkte jag helt enkelt bara skriva något dumt och skrev då: "Är du avundsjuk?" För jag vet att det ordet är riktigt förjävligt egentligen
    i vissa fall kan det säkert vara avundsjuk, men att tro att folk som inte håller med en om misshandel, missbruk, otrohet etc är avundsjuka är ju bara märkligt.
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-16 18:58:32 följande:
    i vissa fall kan det säkert vara avundsjuk, men att tro att folk som inte håller med en om misshandel, missbruk, otrohet etc är avundsjuka är ju bara märkligt.
    Håller med er!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-16 18:58:32 följande:
    Jo, i vissa fall, men jag tvekar verkligen på att alla som stör sig på högljutt sex är avundsjuka.

Men har du varit med om diskussioner där motståndare till misshandel/otrohet/missbruk kallats för avundsjuka? Vad finns det för motivation bakom ett sådant anklagande egentligen?{#lang_emotions_undecided}
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....