Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-28 22:54:26 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-28 22:52:14 följande: OK, sov så gott Godnatt och trådkramar (ja, ja, vad jag tjatar, men det är J hjärtar As fel )
    Jajamen, skyll gärna på mig!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-29 00:37:58 följande:
    har nu sett "Svart katt, vit katt" med svärfamiljen och funderar på om man ska gå och lägga sig. imorrn gör vi Visbys gator osäkra!
    Ojoj, tur man är i Malmö då Jag har nyss spenderat nästan fem timmar bland vrålande motorer, skrikande "hallåor" och sådana där "air horns" (vet inte vad de heter på svenska). Är lite trött i huvudet och tänker sova ett tag nu!
    Trådkramar och godnatt!
    Scratchy skrev 2009-12-29 00:41:28 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 00:38:04 följande: Kan vi inte få en utförlig beskrivning av den så kallade kondomen? Snälla?
    sv.wikipedia.org/wiki/Kondom
    Kyskhetsbälten är för övrig bara en myt.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-29 00:50:10 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 00:43:20 följande: Länkar är för fegisar och därför blev du utsatt för SFCP.
    Hur kunde du veta vad jag egentligen ville skriva men var för trött för?
    Godnatt!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-29 13:34:27 följande:
    Vad gör ni på nyår då? Jag upptäckte just att jag inte planerat något än. Wooopsies! Men men, man får hoppas att man hittar något...
    Inte vi heller, har till och med lyckats boka tvättid Vadå? Det är ju torsdag Men eftersom vi har en liten som somnar vid kl 20 och en katt som är raketrädd, så blir det nog hemma i soffan som gäller. Har åtminstone köpt lite bubbel att skåla med
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-12-29 15:22:33 följande:
    Klart att vi gjorde!
    Du e rolig Tack..! --------------------------------------------------
    ---------------------------------------------- Jag behöver livas upp lite... -Jobbade i söndags...kände mig mycket mer frusen än vad jag brukar göra o hade jätteont i kroppen..när jag kom hem hade jag 39,3 i feber..o det trots att jag tagit både alvedon o ipren....inte kul.... Svagt illamående o maghugg...alltså inte magvärk som i: Jagharsjuktontimagenobehövergåpåtoa...utan HUGG, kraftiga magsmärtor som kommer o går, huvudvärk o feberfrossa....skitkul...inte Sjuksöterskan tror att det kan vara maginfluensa...även om jag inte har kräkningar el annat..kan tydligen utveckla sig väldigt olika från person till person...men hemma måste jag snällt stanna...o inte faan orkar jag något annat heller... "tycker synd om mig själv"
    [/citat]

Uuusch! Krya på dig med blixtens hastighet!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-29 15:26:21 följande:
    När: runt kl. 22 Var: Munchenbryggeriet, Mälarsalen AB Torkel Knutssonsgatan 2 Hur: Med vilken lämplig transport som helst. (Det var väl det du menade?) Om anmälning, återkommer med svar. Men OM, alltså OM du får komma in gratis, skulle du komma då?
    Hrmhrmhrm, vilken stad ligger det i då om man får fråga?
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-29 15:35:20 följande:
    Låter som du blivit biten av en insekt som lägger ägg under huden och som sedan transporteras med blodströmmen och kläcks på oväntat ställe. Det brukar kännas som hugg (speciellt om det är huggormsägg ).
    Bläääääääääääää, nu kräks jag Har fobi för parasiter och tycker sådant som ovan är det äckligaste som finns...
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-12-29 16:10:34 följande:
    ASG Trossniffarsnubben är ännu igång......
    Och så kräktes jag lite till när jag nu ändå var igång
Svar på tråden Tråddödare forts....