Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-28 01:16:49 följande:
    Polly S skrev 2009-12-28 01:14:29 följande: Ingen aning...Han skrev igår att han har blivit sjuk, så det är kanske därför han är så frånvarande.
    (eller så har han ett liv utanför FL. )
  • Polly S

jag tror inte jag skulle kunnat jobba med ngn annan, just pga att jag ville fördjupa mig i ngt jag brann för och att det då var svårt att hitta ngn som kände likadant.
    din handledare ska ju hjälpa dig och bolla idéer, välj en bra handledare, minst lika viktigt som gruppmedlemmar!

Velour skrev 2009-12-28 01:22:05 följande:
    Polly S skrev 2009-12-28 01:17:42 följande: Det är därför jag är så rädd för min framtida C-uppsats. Känns som en uppgift jag inte kommer att klara Jag menar, om jag inte hade tillräckligt med bra idéer till detta tråkiga ämne vi arbetar med nu och att jag känner att jag behövde gruppen till arbetet, hur bra kommer jag att lyckas med C-uppsatsen? Jag vet att man kan vara två eller fler, men det kanske inte blir så att nån kommer att vara intresserad av samma ämne som jag kommer att välja, när det är dags att välja. Jotack, mobbning på arbetsplats är mycket intressantare ja Men för övriga i min grupp kändes det som ett omöjligt projekt.
  • Polly S

ingen tackar en för att man sliter ut sig!

nilla 1972 skrev 2009-12-28 01:27:49 följande:
    jopp det behövs innan ja tar död på mig.....
  • Polly S

det här var en a-kurs va?

Velour skrev 2009-12-28 01:30:59 följande:
    Polly S skrev 2009-12-28 01:26:41 följande: Ja, precis! Jo, handläggare är definitivt A och O. I detta arbete vi gör nu har vi bara haft ett enda handläggartillfälle och det var alldeles i början. Men visst har vi kunnat ställa frågor - över mail. Vilket jag inte känner är särskilt givande Men förhoppningsvis blir detta med handläggarhjälp mer seriöst när det kommer till C-uppsatsen.
Svar på tråden Tråddödare forts....