Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-29 15:16:27 följande:
    OJ! Är den sååååååååå läskig? Jag tänkte mer att den kanske är mycket blodig, därav att jag tänkte äta mat före filmen.
    Den är.....hm....O B E H A G L I G....om jag säger så....o för din egen skull...håll inte i någon kopp el glas med något drickbart i när du ser filmen...OM du behöver dricka... så pausa filmen under tiden.....kan bli mycket o städa sen annars....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 15:28:39 följande:
    Men shit! Jag får ju varningar från alla håll och kanter Nu känns det mindre kul att se filmen!
    Tro mig...jag hade uppskattat om någon varnat mig innan....
    Scratchy skrev 2009-12-29 15:30:47 följande:
    Speciellt inte något VARMT och drickbart! Kan bli allvarliga skador.
    O ja.....
    Scratchy skrev 2009-12-29 15:33:22 följande:
    Den är en upplevelse. Du kommer inte vara rädd för något annat sedan.Rec är faktiskt den enda filmen jag i hela mitt liv stoppat på natten och tänkt: "jag får faktiskt titta färdigt på den här filmen imorgon i dagsljus".Ingen annan film har haft den effekten på mig. Jo, en heminspelad film från en VoodoQueen... shit va läskig den var!
    Va..?!? Stoppade du den :-0

Attans...önskar att jag varit så smart....en av de sista "klippen" förföljde mig länge efteråt....tänker fortfarande på det ibland när det är mörkt i huset o jag använder mobilens sken som ledljus....(kan konstatera att det påminner väldigt start om kamerasken i mörker....) "obehagsryser"

MEN..!
    -Den är heeeelt klart sevärd..!
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-12-29 15:42:30 följande:
    Andra gången jag såg den så stoppade jag den. Det var nästan svårare att se den andra gången. Första gången visste man inte hur den skulle påverka en, men andra gången var man medveten om traumat man fick bära med sig veckor efteråt.Tur att det är en kort film i alla fall. Den är väl bara 1:15 typ va? Man hade inte orkat längre.
    Gah...jag har ssett den EN gång...o det får nog räcka för mig....jag är sjukt mörkrädd... o denna sortens filmer gör ju inte precis saken bättre.... å andra sidan så älskar jag skräckfilmer o rysare av alla de slag.... "lär mig aldrig" ...det är så där lagom kul att gå ut i bäcksvart mörker sedan för att mata hästarna.... "suck"
  • Isnogood

He he he...i dag har jag sålt en sak för 400:- som jag var bredd att GE bort....
    Snubben undrade vad jag ville ha för den o jag sa att han kan ju kolla på den om det över huvud taget är något att ha o i så fall vad han tycker den är värd....
    -Metallskrot för mig....eller en otymplig hög med rost...typ...

"nöjd"

• Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 15:53:13 följande:
    Ok, då är jag väldigt tacksam. Så tacksam att jag tror att jag inte ska se filmen Inte ikväll iaf.

Du MÅSTE..!

Please...

"Vill sjukt gärna höra vad du tyckte efteråt"
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 15:57:10 följande:
    Tänk om jag får hjärtattack eller nåt? Jag har ett väldigt svagt hjärta. Vill du ha det på ditt samvete????
    Hey...tänk på att jag som e sjukligt mörkrädd faktiskt såg filmen...o överlevde...med bara några smärre missöden så som tappad tekopp...( nästan tom som tur var...), obehagsrysningar varje gång jag var tvungen att sträcka in armen i ett rum för att komma åt lampknappen när det var mörkt....mm mm mm mm...

Om JAG överlevde så gör nog du det med....

O det är lugnt....vi är ju några här som kan ta hand om dig o stötta dig sen..... ♥
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-12-29 16:51:50 följande:
    Du är verkligen sötast av alla här inne (hoppas inte Issy läser detta...)...Säg till så snart du vet något...
    "blundar o låtsas som ingenting för det vi skriver"
    Velour skrev 2009-12-29 16:53:10 följande:
    Klart!Bara så du vet, Issy vet vad du skriver....Isnoscratch...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-12-29 16:55:11 följande:
    Visst vi är samma person, vilket gör det ännu värre...
    Kanske just därför som vi aldrig skulle säga att jag var söt....eller ens i närheten... bara småbystad....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 16:56:17 följande:
    Mohahahhaaaaaaaaaaaaaa!Förresten, februari närmar sig och ni vet ju vad som gäller då?
    Attans......att jag måste städa......"börjar gömma dammråttor under mattorna"
Svar på tråden Tråddödare forts....