Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka, tack för den härliga kramen{#lang_emotions_heart}

• Velour
    Midka skrev 2010-03-15 19:49:18 följande:
    Jo... det knakar ganska rejält... men det är otroligt skönt efteråt!
    Har ännu inte besökt en sån, men om det är sååå skönt efteråt får jag väl se till att det händer nåt att jag får anledning att besöka en
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-15 19:50:31 följande:
    Vad sägs om att posta en fläskkotlett till personen och fylla den med lite sömntabletter som hämnd...
    Hahah, vet du vad? Helt ärligt skulle den personen njuta. H*n har både behov av mat och sömn. Så jag skulle väl snarare göra personen en tjänst
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-15 19:55:20 följande:
    Problemet är nog att när man väl börjat är det svårt att sluta. Lite som att smörja läpparna... Smörjan gör att läpparna torkar ut så man behöver mer smörja.Kiropraktorn gör mig frisk men mer mjuk i lederna så jag lättare blir sne så jag behöver tillbaka till kiropraktorn... Lite så är det men jag har inga bevis! Tror det skulle underlätta om jag började träna lite... Hmmm får tänka på saken....
    Ja, de måste ju göra NÅT för att patienterna ska komma tillbaka Det låter faktiskt inte helt osannolikt.

Ja, börja stärka din egen kropp
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-15 19:58:41 följande:
    Hehe, men då kanske personen ifråga skulle bli snällare mot dig?
    Ja, för så länge personen sover kan h*n ju inte göra något elakt
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-15 20:26:04 följande:
    Ett annat sätt är att beställa saker i personens namn så får h*n en chock när h*n behöver hämta ut ca 10 paket och betala för dem själv....
    Heheh, vad elakt. Vad sägs om en massa sexleksaker? Fast risken är ju att även det går hem...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-15 22:01:28 följande:
    Är det det enda du tänker på, sex?
    Ja, är det konstigt?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-15 22:08:03 följande:
    Det hoppas jag inte, det var mest en fråga
    Såklart det inte är konstigt. Speciellt inte när tjejer tänker på det ofta
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-15 22:13:20 följande:
    Jag är så trött att jag inte orkar vara så verbalt svängig. Blä. Undrar om jag inte håller på att bli sjuk igen? Jag är rätt hängig men är precis i slutet av en förkylning, så det är väl inte så troligt att jag drabbas igen.
    Ta lite vanligt te och häll konjak i det. Smakar DÖD men tydligen hjälper det
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-15 22:15:09 följande:
    Det som är ovanligt är att tjejer säger att de tänker på sex. Killar säger det nog oftare... Så, tummen upp för tjejer som både tänker och säger att de tänker på sex!Vad tänker du då?
    Ja, what the heck liksom. Vad spelar det för roll om hundra år att jag satt kvart över tio den här kvällen och tänkte på lite sex?

MEN det tar nog emot lite att berätta detaljerna
Svar på tråden Tråddödare forts....