• Midka

Tråddödare forts....

Damernas... ses!

• Midka
    Sedek skrev 2010-01-24 21:20:25 följande:
    Och vad i hela världen har Tyyyyyyyresöö med nordpolen att göra?Där ute är det bra fint! Trivs bra antar jag?

Du råkade nog dyka mitt i något... Jag ska till Tyresö i slutet på feb eftersom mina föräldrar bor där fortfarande. Själv bor jag på vackra västkusten! Det kallar V nordpolen... Hon har nog inte fått mvg på geografin men det finns ju kartor på nätet...
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-25 18:42:14 följande:
    Meh...hur bränner man ner någe som är fullt av vatten..? Sen så ääääääääääääääääääälskar jag faktiskt mitt lilla skruttiga 1800-tals torp med knappt någon isolering i väggar, golv el tak....o vattenfylld vägg....DET är äkta kärlek det.... Tack..behöver verkligen det nu...
    Hmmm... Det sägs att kärleken är blind. Ringer det någon klocka? {#lang_emotions_kiss}

Funderat på att ta kvällskurs i rörmokeri? Snickeri? Byggingerngör?
    När det är piss är det blött...

Jag är ändå lite impad av att du ror runt allt. Smiley Det måste vara mycket värt(känslomässigt, menar jag) som gör att du fortsätter arbeta så för gården. Slit inte ihjäl dig bara!! 
    Smiley
  • Midka

Finn fem fel:

Velour är inte inloggad.
    Velour är inte inloggad.
    Velour är inte inloggad.
    Velour är inte inloggad.
    Velour är inte inloggad.

• Midka

Go natt Isso!!!!!
    Hoppas du får sova lite i kylan....

• Midka

Tjoho!
    Äntligen fick jag förmånen att vakna igen. Lilleman hade en ganska usel natt och vi fick inte somna förrän vid etttiden.... men jag får nog sova till helgen!

Idag får vi besök så jag kommer nog inte vara inne så mycket.

Velour: {#lang_emotions_cry} vi ses någon gång till sommaren då....??? {#lang_emotions_cry}

( )

• Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 12:48:09 följande:
    Tack!Stackare, jag avundas dig inte!Var är alla tråddödare nuförtiden?Midka: Det var längesedan du var här? Jag tog nr 3400 i denna tråden iallafall: www.familjeliv.se/Forum-5-97/m48818497.htmlOrd blind: Har du tagit FL-paus igen?Grizelda: Hoho?Inte för att jag inte är nöjd mer er andras sällskap - självklart!Fiona M: Hoppas du får en bättre arbetsdag idag!Roses: Vi tänker på dig!!!
    Två dygn sen.... men det är trevligt att du saknar mig!!
    Har uppdaterat tävlingen med att du har fått 1 till p och S-mannen 1 p.
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-28 20:13:01 följande:
    Förresten spelar det ingen roll om det blir en pojke eller flicka, Blixten ska det heta. Blixten är ju egentligen ett neutralt namn, så bajsa på er.
  • Midka

Okeej.. här är man bort i 3 dygn (sorry JhA missad en dag..) och här har det hänt grejjer! {#lang_emotions_surprised}
    Katten slår nog det mesta... Jag har bänder nära i släken och därmed en ganska krass inställning till djur men att skjuta någon med luftgevär och inte avsluta det ordentligt... *suck* Bara för att man äter en del av djuren (inte katter givetvis) betyder inte att man får plåga dem (oas om det är en katt eller en höna)!! Svin är förövrigt att förolämpa svinen det grövsta. Bajshög, däremot....

Och S-mannen har bytt bitch! Jisses....

Svar på tråden Tråddödare forts....