Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Guuu' så lägenheten ser ut efter gårdagens Noroozfirande Vill bara gå och lägga mig!

Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-21 14:50:16 följande:
    Jo men lite så är jag också, när det gäller att i bland så saknar jag verkligen någon att dela livet med...samtidigt som det är så otroligt skönt att faktiskt vara själv.Hm...de sistnämnda...här är det lite tvärt om  killarna hamnar automatiskt i mitt kompisfack...märker inte ens o någon är intresserad...(!!Om det nu inte är som med denna ickeintressanta snubbe då förstås...!!) Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Det är nog för att de som blir intresserade av dig inte är de som du skulle bli intresserad av. Eller?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-21 14:58:35 följande:
    Nämen! Inlägget var ju inte menat på sättet att det skulle betyda att du inte kommer träffa på nån som intresserar dig Snarare tvärtom, att det är synd om killarna som inte kan få dig!

Kolla, träffar man på nån så gör man det helt enkelt. Och oftast gör man det under omständigheter man inte har tänkt på So, be afraid....be VERY afraid...mooahahahahhha{#lang_emotions_djavulsk}
  • Velour

Shit, vad trött jag är..ska nog blunda ett tag. Ses!

• Velour
    Isnogood skrev 2010-03-21 15:16:28 följande:
    Jaa...när du öppnat ögonen... Fniss, jag förstod nästan det Jag är rädd Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Sicken humor du har

Skönt att du förstod. Vill ju inte sitta här och ha dåligt samvete över något jag skrivit
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 15:22:53 följande:
    Jag har ägnat i alla fall en timme på förmiddagen till att läsa ikapp allt ni skrivit och jag har haft otroligt kul!Har varit på fest i fredags med arbetskamrater. Vi hade otroligt roigt och de var fantastiskt vänliga med mig så jag kommer leva på den kvällen lääääänge!Igår var jag helt sänkt! Låg i soffan nästan hela dagen. Tog en liten promenad på em men sen var det tillbaka i soffan.... Nu mår jag bra. Har pantat över 200 burkar och flaskor och gick därifrån med 230 kr.... :-O Hur kunde det bli så mycket!! Halvmulet och lite blåsigt men ganska varmt ute.
    Du är dutti du!

Wooohoo! Party!! Klart de var vänliga mot dig Menar du att det är sällan du upplever vänlighet? Hur kan man inte vara vänlig mot en person som dig?

Shit, vad mycket du har pantat. Alko!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 15:26:35 följande:
    Min lillebror har samma "problem". Jag tror ändå att det är bättre att hamna i kompisfacket än att inte ha kontakt alls med killar.... Men visst måste det kännas trist i längden....
    Nja..är man intresserad av nån så är det inte så kul att bara vara kompis. Men visst, om man verkligen tycker om själva människan, så ja, då är jag hellre vän med honom än förlorar honom.

Hur gammal är din bror?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 15:27:15 följande:
    Gott nytt i efterhand!!!!! Hoppas du hade det trevligt igår!
    Åh, tack!! Visst att du inte firar det, men jag vill ändå passa på att önska dig ett fint Norooz och att det för dig för med sig lycka, framgång och hälsa!

Jag hade jättetrevligt igår faktiskt. Hade faktiskt lovat att inte äta mat nån mer gång eftersom jag åt som en häst igår, men det kunde jag naturligtvis inte hålla
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-21 15:49:47 följande:
    Solly solly    Eh, förstod ja vell Så där...Tror verkligheten hann i kapp mig. Har blivit för mycket av precis allt här hemma o runtomkring, så nu försöker jag bromsa ner det jag kan bromsa o låtsas att andra saker inte existerar...-Får se hur det går... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Kram på dig wonderwoman!
Svar på tråden Tråddödare forts....