Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-21 16:15:16 följande:
    Velour är vaken... !!!
    Yaaaaay!!
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:17:06 följande:
    Velour:Det står "min lille ljungfrukille" . Är det en anspelning vi rodnar åt eller är han ovanligt kort?
    Hehhe, inget av alternativen. Jag kallade Scratchy för min lille jungfrukille. Lille, för att han är yngre än mig och jungfru, för att han också är född i Jungfruns stjärntecken
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:18:47 följande:
    "Detta" blir antagligen väldigt mätt.....
    Eller hur!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:24:08 följande:
    Men de var mer än vänliga.... De var så snälla och det var så mycket kärlek att jag blev aldeldes stum! Hade uppriktigt sagt ingen aning om att de tyckte så myket om mig! :-OKristina Lugn ska ha sagt: Om vi visste hur mycket vi påverkade vår omgivning skulle vi svimma av skräck.Jag nästan svimmade... Alko... ja! Lite glad var jag när jag hittade julmustflaskor och inser att det är ganska länge vi samlat pant.... Jag gillar inte öl och läsk så det mesta har min man stått för när det gäller panten... Vi ahr det hyfsat under kontroll så jag är inte orolig.
    Vad underbart {#lang_emotions_heart}

Jag vill INTE veta hur eller hur mycket jag har påverkat min omgivning

Är du SÄKER på att ni har det under kontroll?{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:28:49 följande:
    Han är snart 24 och gillar kvinnor som är lite äldre än han... Kanske ska introducera er med varandra... Han var med på tv4 förkväll för någon vecka sen. Han är somiljer, ganska snygg och otroligt trevlig! Eg är han min brorsbarn men det är inte så stor åldersskillnad på oss (14 år) så han går som min lillebror!
    Vad ung han är! Vad är somiljer?

Vad gjord han på TV?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:30:48 följande:
    Jag vet men det är lite kul hur man kan tolka det....
    Jahaa...*doh* Nu förstörde jag det roliga igen.

Skyller på att jag är nyvaken
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:32:07 följande:
    Säker?!? Vad kan man vara säker på i livet? Jo, när det gäller alkoholen är jag säker. Vi har levt ihop så länge och vi har koll.
    Hehheeh, jag retas ju med dig

Burkarna och flaskorna skulle lika gärna ha varit läskedryck och liknande om du sen inte hade sagt vad det var för burkar och flaskor, men ville retas med dig.

Det har varit lite prat om alkohol i tråden så jag är väl fortfarande inne i det tänket{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:34:31 följande:
    Inte yngre än vad du är van vid..... De har en datingdel där en kille får prata med tre tjejjer, utvalad från någon datingsajt och sen får den han väljer följa med ut på middag. Det blev måttligt trevligt så de har nog inte så mycket kontakt längre...
    Ja, jag är nog inte åldersnojig nåt mer. Jag menar, 22-åringen! Det var fanimig den yngsta killen jag fick upp ögonen för. Trodde aldrig det om mig själv.

Aha, så bror din var med i ett datingprogram? Synd att det inte blev av.
  • Velour
    Velour skrev 2010-03-21 16:37:39 följande:
    Ja, jag är nog inte åldersnojig nåt mer. Jag menar, 22-åringen! Det var fanimig den yngsta killen jag fick upp ögonen för. Trodde aldrig det om mig själv.Aha, så bror din var med i ett datingprogram? Synd att det inte blev av. Saknar dig min lille jungfrukille...
    NEJ!! Synd att det inte gick bra, menar jag ju!!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:39:37 följande:
    Jag vet... men jag vet oxå att vi har det som ett ämne här hemma.... Det var mest ölburkar! :-O Det är nog vanligare än vi tror med alkohol och det är inte bra. Det är nog därför jag väljer att prata om det för så länge jag kan det har jag heller inget att dölja. Om jag skulle få svårt att tala om det skulle jag ligga på gränsen (eller över?) och det vill jag inte tillåta! Mitt liv ska inte gå åt till att brottas med ett alkoholmissbruk.
    Håller med! Man ska kunna prata om ämnen, hur känsliga de är.
Svar på tråden Tråddödare forts....