Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

För sjutton! När ska de stänga tråden egentligen? Den andra ligger och väntar, men det känns inte som att jag kan gå över till den så länge den här är öppen..

Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour

Helt plötsligt kände jag smaken av vaniljglass i munnen. Kan jag vara gravid?{#lang_emotions_dreamer}

• Velour

Vart tog ni två vägen??

• Velour

Tjooohooo!!

• Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:47:31 följande:
    Jag kom på mig själv med att spana in hans kompisar (och han mig...!) och då fick jag titta mig i speglen ett varv... Jag är ändå några år äldre än du...Tur att vi inte bor i lgh! Lilleman är arg och han gör sitt bästa att stampa så hårt han kan... han är stark så det låter!
    Men Midka då Såklart blir även du spanad på. Vad trodde du egentligen? (eller igenklien)

Hahaha! Har lillen sett på Hulken lite?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:49:02 följande:
    Elelr hur! Jag vill ju vara den som skriver sista inlägget....! Förra tråden var öppen tre-fyra dagar innan den stängdes...
    Du får inte ha sista inlägget. Så det så!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:49:44 följande:
    Ja, risken finns då man kan utveckla vissa nojjor under graviditeten....
    Ska jag göra ett grav.test redan nu eller ska jag vänta i ett par månader se om magen blir större?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:50:20 följande:
    V:Föresten... vill du ha fler barn?
    Wow...det var en bra fråga..

När jag fortfarande var gift så ville jag det. Men nu, nej.

Sonen är fem år, jag har ingen partner och jag är 30. Känner inte längre att jag vill ha ett barn till och börja om från början. Och ju mer tiden går desto starkare blir den känslan.

Du då?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:52:42 följande:
    Jag tror han bara behöver komma ut med lite agressioner och han väljer att stampa. Finns värre sätt så jag ska inte klaga! Hulken.... lillen har grönt tuggummi så han formade det så han fick görna tänder. Jag sa: du är på väg att bli Hulken!Det var populärt!
    Nice nummer.

Jaha, så han är lite arg? Ja, bättre att stampa i golvet då. Min planerar jämt att flytta ifrån mig och det känns mindre kul.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-21 16:54:36 följande:
    Gör ett så fort som möjligt. Kan rekomendera att du går till MVC så kan de vara med att råda dig om du har frågor. Det kan vara så att ett test så tidigt inte visar något. Vänta då några dagar och gör ett nytt.(Vem kommer med dessa råd eg? Måste vara gravtestproducenter...)
    Eller hur! Inte kostar ett gravtest lite heller.
Svar på tråden Tråddödare forts....