Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-22 23:11:53 följande:
    Jag skrev att jag UPPFOSTRADE mina barn till att bli lokaltrafiksligister o att jag gjorde det bästa med syrrans barn också...genom att få henne att skrika KUCKELI KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU så högt hon kunde under vår pendeltågsresa...(ca15 min) så högt hon bara kunde...o det bästa av allt var att hon alltid la till ett K på slutet... Gissa vad det bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir Japp, jag gör mitt bästa för att reta gallfeber på bitterf¤ttor -------------------------------------------------- --------------------------------------------Ungefär sådär skrev jag  ganska oskyldigt om jag får säga det själv Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Ja, jäkligt oskyldigt.

Men jag tror inte att det var någon av våra inlägg som orsakade stängningen, utan endast rubriken "Vi som hatar barn". Det är ju på en familjesajt
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:13:35 följande:
    Tydligen.. men vad hade du förväntat dig, stället är ju fullt av bitterfittor. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Bitterpussies!!

Vet ni vad påse blir på finska?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 23:17:01 följande:
    Samtidigt som "Neger är min älsklingsfärg" är godkänt o TS blir månadens medlem Ja jag säger då det...FL i ett nötskal Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Aaah, just det! Bra exempel där!

Så det är endast syftet bakom rubriken som är hemskt och inte rubriken i sig, även om själva rubriken också kan vara förjävlig? Intressant. Inte för att jag helt plötsligt ställer mig bakom författaren av Vi-som-hatar-barn-tråden, men sen skrev h*n att h*n inte hatar barn, utan de oansvariga föräldrarna. Då borde väl tråden bli lika oskyldig som Neger-är-min-favoritfärg-tråden?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:23:26 följande:
    Nej.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Pussin.
  • Velour
    jfsebastian skrev 2010-03-22 23:25:36 följande:
    När mina tjejer var små och satt i sittvagn, så lärde jag dom att knyta handen, skaka den i luften och skrika "JÄKLA KNUTTE" varje gång en motorcyker körde förbi.Jag garvade som fan.
    Du är inte lite busig du
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:29:53 följande:
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Förbannat dålig humor jag har, eller hur?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 23:32:37 följande:
    Ja då håller jag tummarna för dig (Ingen av hyresgästerna som har några år på nacken o verkar lättskrämda..?  )Bra ställen växer ju inte precis på trän... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Eller tymmarna...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 23:33:49 följande:
    Näe...jag ger mig nu...har så sjukt ont så jag har svårt att sitta stilla Ses i morgon...kanske Kram till alla Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Get well vännen!!

Godnatt och kram
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:35:12 följande:
    Lagom nivå för mig när jag är trött. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Då vet jag det. Mandis trötthumor ligger under bältet
  • Velour
    jfsebastian skrev 2010-03-22 23:36:51 följande:
    Jag jobbar på det.När det var barnkalas hemma så tvingade jag ungarna att lova hålla tyst med vår  "efterrätt" till pannkakstårtan.Jag tog en burk sprutgrädde och fyllde munnen på storögda barn. En tjej duckade halvvägs och fick sprutgrädde i hela håret.Det tog exakt en (1) sekund när första mamman kom tills ungarna skrek vad vi gjort.

Hahahah!

Du är en sån man vill ha på sina fester!

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:43:24 följande:
    Ahhhhh.. hade helt fel stövlar på mig när vi var ute på vår kvällspromenad, mina benhinnor värker.. *tycker synd om mig själv* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag tycker också synd om dig

Hoppas de blir bättre tills imorgon. Hur länge promenerar ni?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:44:15 följande:
    Den är väldigt låg i alla fall.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Fast jag vet var gränsen går *trallalalalalaa*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:48:02 följande:
    Vet inte vad jag tänkte på, får skylla mig själv som valde dom stövlarna. Idag gick vi lite drygt 8 km eller sonen cyklar och jag går. Men det hjälpte!! SÅ det är värt det, vi kom hem, duschade, åt kvällsmacka och så la sig sonen i min säng.. har inte hört ett ljud från honom sen dess.. Woohoo!! *lycklig* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Wow, det är en bit att gå

Skönt att han nu sover så bra. Motion och bättre sömn. Kan det bli bättre?
  • Velour
    jfsebastian skrev 2010-03-22 23:51:41 följande:
    Jäkligt poppis hos ungarna iallafall.Hos de vuxna- inte lika säker.Jag är betydligt lugnare på vuxenfester, även om det begåtts en del synder på fester genom åren.För mååånga år sedan hade vi fest med sånguppträdanden.Jag och 2 polare sjöng "sit on my face" endast iförda lager med gladpack.Det var tider det. Nu skulle man knappast komma undan med det utan att alla ens bekanta skulle skruva på sig och skämmas oändligt.

Du kan vara säker på att du i det här gänget, alltså tråddödargänget, skulle bli jättepoppis!

Vi ska faktiskt träffas IRL, men problemet är NÄR!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:56:26 följande:
    Schhhh... Det beror på hur trött jag är. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    {#lang_emotions_sealed}

Förresten, vad gjorde du med TVn som du tog ut ur sonens rum?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:58:10 följande:
    Ja. det är jätteskönt.. jag hoppas att det ska hjälpa mig oxå att sova bättre, i och med att sonen cyklar så kan jag hålla ett bra tempo, brukar vara helt slut när vi kommer hem. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad nice att träna, mor och son! Yaay!
Svar på tråden Tråddödare forts....