Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-28 00:11:39 följande:
    Nej, jag hade aldrig velat röra en kvinna igen... hade bara velat satsa resten av mitt liv på att gå i terapi och tillbringa ändlösa timmar i duschen och försöka bli ren igen...
    Du är som en pojke på skolgården, drar tjejen du gillar i flätorna för att hon inte ska fatta nått.

Men det är lugnt, jag ska inte avslöja dig.. jag är ju inte den elaka av oss.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-28 00:07:59 följande:
    Ge han några chanser till. Han är fin o go under den lite hårda ytan
    Man få bara låta honom hållas och visa att vi accepterar honom ändå så kommer det nog.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-28 00:06:34 följande:
    Brrrrr Gör som du föreslår, det roliga försvann när du aldrig öppnade... *noterar att aldrig mer hänga utanför tjejers fönster*
    Vadå.. ville du komma in menar du? Det fattade inte jag, varför knackade du inte bara på dörren då?
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 00:12:43 följande:
    Okej, nu ska den här snorande, svamlande, trötta heltidsarbetaren gå och sova för att imorgon bitti återigen torteras av Malmö stadsbussar (som behagar att gå lite som de vill om det är för kall, för varmt, för snöigt eller för regnigt)! Godantt mina kära trådvänner! Trådkraaaaaam!!!
    Natti!!
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-28 00:16:22 följande:
    Då vet du för lite om Mandi kan jag säga! Du har inte seriöst funderat på korvrytteri? Vill man inte ha Mandi, nej då vill man inte ha någon.
    Oj.. var det ett litet avslöjande som kom där eller?
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-28 00:21:14 följande:
    Nej nu säger jag godnatt på riktigt. Scratchy: Jag sjunger en sång för dig: "Det var en liten pojke som jämt var arg och sur. Han ville inte skratta, det var en trist figur. En dag sa pojkens mamma: "Klä på dig lille vän. Du får gå ut och leka med Annika och Sven". Då tog han på sig rocken men allra allra sist, så tog han på sin sura min, så arg och dum och trist. Men då sa Sedek: Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min. Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min. Munnen den ska skratta och va gla. Munnen den ska sjunga tra la la. Munnen har du fått för du ska tralla la la. Sudda, sudda bort din sura miiiiiiiin"
    Hahahahaha..

God natt!!
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-28 00:22:01 följande:
    Men det var värst vad viktigt det var för dig att omvända mig till bög. Vadan detta?
    Han kanske vill ha dig?
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-28 00:24:20 följande:
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet du uppvisar just nu, och det ordet är projektion.
    Nja.. egenltigen inte, men blir du glad om jag säger att det är så så visst.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-28 00:23:31 följande:
    Ah, nu förstår jag. Du vill ha Mandi för dig själv. Men jag trodde att du fattat att jag inte ville ha henne. Hade jag velat det så hade jag haft henne nu, så mycket inviter som hon kommit med.
    Du är inte den enda.. dumma jag som inte kan låta bli att leka med småpojkar.
  • Mandi74

Fan vad jobbiga ni är nu..

Svar på tråden Tråddödare forts....