• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-28 20:50:51 följande:
    Du var på hugget idag!
    Betyder det att jag börjar lära mig att bitcha på högre nivå, min käre bitch-guru?
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-28 20:52:19 följande:
    Tålamod, tålamod. Sedek kommer tillbaka så fort han blivit bättre. (Om ca en månad....)S-mannen har ju inte glömt honom så det är ingen fara på taket än!
    Hope so
  • Midka

Den där långa rubriktråden är rätt rolig!
    Måste säga att rubriken syns i favoritlistan, det kan man inte ta ifrån den i alla fall...

• Midka
    Velour skrev 2009-12-28 20:52:39 följande:
    Betyder det att jag börjar lära mig att bitcha på högre nivå, min käre bitch-guru?
    Du börjar göra framsteg! I´m impressed!!
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-28 20:53:28 följande:
    Den där långa rubriktråden är rätt rolig!Måste säga att rubriken syns i favoritlistan, det kan man inte ta ifrån den i alla fall...

Skitlång rubrik och så en liten fistext under: Din syster betalar notan
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-28 20:54:25 följande:
    Du börjar göra framsteg! I´m impressed!!
    Tackar. Men jag tänker inte ge upp förrän jag når gurunivå jag med!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-28 20:56:40 följande:
    Tackar. Men jag tänker inte ge upp förrän jag når gurunivå jag med!
    Nej, det är viktigt med grundträning! Tänkta att C-mannan skulle komma så du får mer att träna på. Funderar på om det finns någon lämplig tråd att öva på.... Skulle vara tråden med den långa rubriken och att du hävdar att du har rätt att gå ut med din son som har en grav adhd diagnos och att alla får acceptera det, men det är över, över kurs att argunentera mot de expertbitcharna!!

Jag provar att provosera lite men jag ligger i läääääää. Inget napp = usel provokatör! (Inte fulländad bitch så du får byta guru om du behöver någon med högre kompetens , jag kommer inte hålla det mot dig. ) *nickar förnuftigt*
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-28 21:13:36 följande:
    Nej, det är viktigt med grundträning! Tänkta att C-mannan skulle komma så du får mer att träna på. Funderar på om det finns någon lämplig tråd att öva på.... Skulle vara tråden med den långa rubriken och att du hävdar att du har rätt att gå ut med din son som har en grav adhd diagnos och att alla får acceptera det, men det är över, över kurs att argunentera mot de expertbitcharna!! Jag provar att provosera lite men jag ligger i läääääää. Inget napp = usel provokatör! (Inte fulländad bitch så du får byta guru om du behöver någon med högre kompetens , jag kommer inte hålla det mot dig. ) *nickar förnuftigt*
    Va? Avsäger du tronen?

Men OK, då får jag öva lite på egen hand. Måste bara hitta ett lämpligt (läs, lätt) offer först
  • Midka

Kram!!
    Go natt. Två timmar på badhus är tillräckligt för att jag ska sova tidigt!!!!

Ses imon.

• Velour
    Midka skrev 2009-12-28 21:22:04 följande:
    Kram!!Go natt. Två timmar på badhus är tillräckligt för att jag ska sova tidigt!!!!Ses imon.
    Godnatt och TRÅDkramar
Svar på tråden Tråddödare forts....