• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 17:53:31 följande:
    Roses vrider och vänder på sig, tittar upp i taket, pussar lillen, sjunger för sig själv, räknar väggarna, gör allt det där en gång till....Allt för att slippa svara på Velours fråga Jag har haft en och samma frisör nu i ¨många år men jag ska inte tala om vad han är då rasar min image totalt Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Säg inte att det är din man jag har gått till!
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 17:55:30 följande:
    Nu så är du snäll igen :pNazi betyder ungefär sötis, kan betyda " åh, stackars liten " Tar du bort bokstaven i i slutet har en könsorgan-ord Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, men det är den gulliga varianten på könsorganet.

Allihop, nästa gång ni ska åka till ön Kos i Grekland, så tänk på kvinnligt könsorgan. För kos betyder just f***a på persiska
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-31 17:56:40 följande:
    Möjligen lite bedövningssalva. Finns på apoteket tror jag....Annars det kanske går att smälta en alvedon och kleta på. Brukar fungera på andra irritationer i huden...Stackars, stackars liten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ah! Alvedon på pricken. Jag har flytande Alvedon, det kanske kan funka!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-31 18:08:48 följande:
    Säg inte att det är din man jag har gått till!
    Nej nej hehe ;)  Den människan är allt annat än händig (maken) {#lang_emotions_wink}

Jag vill mest slippa svara vilken frisör jag går till {#lang_emotions_tongue_out}

Har för övrigt inte hört talas om frisören du pratar om men det kan också vara så att jag helst undviker prata "frisör-snack" med folk för att slippa säga vart jag går {#lang_emotions_laughing}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-31 18:11:05 följande:
    Ja, men det är den gulliga varianten på könsorganet.Allihop, nästa gång ni ska åka till ön Kos i Grekland, så tänk på kvinnligt könsorgan. För kos betyder just f***a på persiska
    För att inte prata om ár-ár människornas maträtt ( Coscos )

Sa det en gång till en klasskamrat när han berättade att hans mamma skulle laga coscos till honom ( Matsäck till utflykt ) Att " närmare en kos kommer du inte så njut " ;)
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 18:12:45 följande:
    Nej nej hehe ;)  Den människan är allt annat än händig (maken) Jag vill mest slippa svara vilken frisör jag går till Har för övrigt inte hört talas om frisören du pratar om men det kan också vara så att jag helst undviker prata "frisör-snack" med folk för att slippa säga vart jag går Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nu är det inte så att jag går till frisörer uppe i Stockholm. Han är faktiskt den enda Stockholmsfrisör jag gått till. Sist jag var hos honom var nog när Googoosh var i Globen (tror jag)

Men vad är det med just Soran? Jag vill veta!!!! Inboxa!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 18:15:28 följande:
    För att inte prata om ár-ár människornas maträtt ( Coscos ) Sa det en gång till en klasskamrat när han berättade att hans mamma skulle laga coscos till honom ( Matsäck till utflykt ) Att " närmare en kos kommer du inte så njut " ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )

Vad elak du är då
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-31 18:16:53 följande:
    Vad elak du är då
    Mohaha {#lang_emotions_djavulsk} "Dom" förtjänar inte min snälla, goa sida. Så det så.
  • Mandi74

Hello!

Så trött men det har varit en trevlig helg..

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Scratchy

Pladdertanter...

Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
Svar på tråden Tråddödare forts....