• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-01 00:19:22 följande:
    Jahaaa! Du trodde att 22-åringen var Scratchy..men Scratchy är 26 ju!
    Haha.. ja.

Ok, hade ingen aning om hur gammal han var.. bara att han vill ha tjejer som är födda -84.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:24:43 följande:
    Kanske skulle det kunna funka nu, men om 10 år då.. eller om 20 år. Står han it då med att jag är så mycket äldre.Jag har gjort en sån massa saker som han oxå borde få göra, men som han blir berövad om han blir tillsammans med mig.. tex skaffa barn, jag vill inte ha fler barn (tror jag )Jag vet inte.. shit, när jag går i pension så har han precis fyllt 40. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag förstår. Ja, det är svårt det där, "kommer han att vilja vara med mig i framtiden?" etc..Det är inte dig det är fel på, utan situationen bäddar ju för såna eventuella problem.

För mig skulle problemn vara snarlika dina eftersom jag heller inte vill ha fler barn, medan han med 100% sannolikhet skulle vilja ha det i framtiden. Det om upplevelserna och så kvittar. Han och jag är så olika, men har ändå likadana intressen, att vi skulle kunna uppleva en hel del tillsammans, ta del av varandras världar
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:25:37 följande:
    Haha.. ja. Ok, hade ingen aning om hur gammal han var.. bara att han vill ha tjejer som är födda -84. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men Scratchy är en godbit han också!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-01 00:36:04 följande:
    Jag förstår. Ja, det är svårt det där, "kommer han att vilja vara med mig i framtiden?" etc..Det är inte dig det är fel på, utan situationen bäddar ju för såna eventuella problem.För mig skulle problemn vara snarlika dina eftersom jag heller inte vill ha fler barn, medan han med 100% sannolikhet skulle vilja ha det i framtiden. Det om upplevelserna och så kvittar. Han och jag är så olika, men har ändå likadana intressen, att vi skulle kunna uppleva en hel del tillsammans, ta del av varandras världar
    Det är svårt, visst skulle vi bara kunna ha kul och se vad som händer.. men jag är så rädd för att jag ska bli riktigt kär i honom så jag vågar inte. Han är så mycket av det jag söker och vill ha.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-01 00:24:52 följande:
    Okej, men nu försvinner jag och ni kommer inte att se mig i tråden på länge... Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
    Nice nummer du tog på vägen ut.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:38:12 följande:
    Det är svårt, visst skulle vi bara kunna ha kul och se vad som händer.. men jag är så rädd för att jag ska bli riktigt kär i honom så jag vågar inte. Han är så mycket av det jag söker och vill ha. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det var precis det jag kände med "min" 22-åring. Han hade det allra mesta jag ville ha av en kille....

Men har du pratat med honom om allt det här?
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-01 00:24:52 följande:
    Okej, men nu försvinner jag och ni kommer inte att se mig i tråden på länge...
    Du har verkligen pms..

Ska vi fjäska lite istället, blir du glad då?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-01 00:37:32 följande:
    Men Scratchy är en godbit han också!
    Det kan jag tänka mig..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:40:53 följande:
    Du har verkligen pms.. Ska vi fjäska lite istället, blir du glad då? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag tror att han blev lite ledsen över att du har ögon för någon annan
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-01 00:40:01 följande:
    Det var precis det jag kände med "min" 22-åring. Han hade det allra mesta jag ville ha av en kille....Men har du pratat med honom om allt det här?
    Japp.. haha, jag har verkligen gjort allt för att försöka skrämma iväg honom.

Det enda han säger är att jag är värd det och han är beredd på att ta den risken. Vilket inte gör honom lättare att motstå..
Svar på tråden Tråddödare forts....