Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-29 20:02:18 följande:
    Vad tjockt! OK, om du inte är tillbaka inom de fyra närmsta timmarna så larmar jag räddningstjänsten. Jag vet ju nu var du bor
    Jaa...kan informera om att det INTE är det lättaste att röra sig med alla kläderna...

Skönt att någon vet det...

Nu är jag i alla fall inne igen...men såååååå trött...inte sov-trött utan mera utmattad-trött....
  • Isnogood
    Nån här på FL lade ut ett klipp där ett gäng var nånstans och campade (tror det var Sydamerika). En kille hade fått insektsägg i ryggen, som hans vän pillade ut med pincett eller nåt. Det var så förbaskat vidrigt att se det där!
    Ah..!

Visst var det en speciell tråd om just såna saker..?

-Kommer ihåg att jag kollade på alla länkade klipp i den...!

Störtcoolt juh..!
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-12-29 20:30:28 följande:
    Var det inte så att Sedek brukar sitta i trädet utanför Issy och spana? I så fall håller han nog koll om det skulle hända något. Däremot verkar han ha glömt laptopen för han är lite frånvarande...
    Näe...tror han har övergett mig...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-12-29 20:43:17 följande:
    Känns det jobbigt att inte ha någon som sitter i trädet utanför och iakttar en?
    Meh...han kollade ju i alla fall bara på grannen...så det är ju ingen större skillnad...
  • Isnogood

Jag vägde mig förut o har gått upp i vikt...nu väger jag 61 kg

Fast...jag tror inte riktigt att det räknas med tanke på alla kläder.....

• Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 20:47:38 följande:
    Skulle du vilja väga 61 kg?
    Njae..om alla andra i min närhet får bestämma så borde jag gå upp i vikt... är väl med tanke på att jag har alldeles för lite underhudsfett...men själv så tycker jag 56-57 e ok....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 20:53:51 följande:
    Men jag vill ha noll underhudsfett, så jag råder dig att stanna där du är
    Bara du är beredd på att frysa konstant....o då menar jag KONSTANT....

Plus att man har väldigt lätt för att bli förkyld...el sjuk i största allmänhet... fettet är en isolering o ett skydd o är bra att ha i mindre mängder...men i för få mängder så ställer det till bekymmer....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 20:59:18 följande:
    OJ! Det var inte bra. Jag har massor av underhudsfett men jag blir sjuk vääääääääääääääääldigt ofta. Men då kanske jag ska hålla mig så också.Men om du inte mår så bra av att vara så fettfattig, varför fettar du inte till dig lite?
    Lättare sagt en gjort...min kropp förbränner det jag äter fortare än jag hinner stoppa det i mig....

Blir så med krävande jobb både hemma o på arbetet....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-12-29 21:31:02 följande:
    Alla i tråden är väl supermodeller eller? Annars blir jag djupt besviken...
    Hm..räcker det om jag....super..?
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-12-29 21:20:07 följande:
    Hormonbalansen och immunförsvaret är beroende av underhudsfett...
    Scratchy skrev 2009-12-29 21:20:46 följande:
    Jag känner igen det. Det går liksom inte att äta ikapp.
    Joo tack....inte så kul alla gånger....
Svar på tråden Tråddödare forts....