• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-01 23:30:43 följande:
    Ah...inte FÖR skön hoppas jag...   
    H ö r r u d u d u !
  • Sedek
    Midka skrev 2010-01-01 23:36:54 följande:
    Mycket, mycket, mycket nära. Kungshamn och Smögen.... AAAAAAAAAAAhh
    Ok, smögen är ju rätt så fint.

Fast himelriket... Himelriket är likt en surdeg som Jesus sa en gång i tiden...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-01 23:37:43 följande:
    Jaa
    Sluta retas för att jag gillar mellanslagsknappar
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-01 23:52:51 följande:
    "Himelriket" stavas med två m Och eftersom du stavade fel på den, så får du inte åka dit. Fast det kanske du inte vill heller.
    Attans!

Så inträdesprovet var ett rättstavningstest{#lang_emotions_djavulsk}

Men mitt himelrike stavs med ett m, så det så!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-01 23:52:41 följande:
    amensäkertattdetbaravardärförsomduskrevhörrödumedm ellanslagmellanvarjebokstav..
    Ja...{#lang_emotions_sealed}
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-01 23:59:32 följande:
    hej! vad diskuterar ni nu..? nu har vi sett film och degat i soffan. njuuuuuter av att vara hemma, ska stänga in oss (nåja, Valpen ska få gå ut) och inte umgås med ngn på flera dagar! lovely!
    Djupa allvarliga frågor om livet...

Eller inte så mycket egentligen. Isnogood är lite småberusad, Velour har blivit rättstavningspolis. Midka vill åka på kryssning och tycker Uddevalla ligger på gränsen till Himmelriket. Jag är mest förvirrad.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-01-02 00:03:24 följande:
    Det är därför jag håller mig till kanten.... Visst trodde jag att jag skulle fixa hus, båt, barn, bil osv när jag var ung men att nå dit vid endast 36 års ålder.... (jaaaaag har ju inte fattat att jag är på väg mot 40....) och att få bo så nära havet... Vi har inte havsutsikt eller så men det tar 3 min med bilen och 15 att gå till stranden och vår lilla eka (vid den lokala båtklubben). På sommaren när det är över +25C och man kan promenera vid stranden och det  luktar salt och solkräm... Inte långt från himlen. På vintern när isen ligger och man kan ta med en engångsgrill ut på havet och fixa lite lunch..... Inte heller långt från himlen....
    Jajajajajajajajajaja, jag trivs bättre här... På den torra uppländska leran och inte ett vattendrag så långt ögat kan nå

Mellankillen ville ha en radiostyrd båt i julklapp, försökte med smärta förklara att vi inte bor så nära vatten... Men han kunde ju köra i polen... 3 meter fram o tillbaka...

Jag vill flytta.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-02 00:03:10 följande:
    DITT himmelrike? Har varje person alltså sitt eget himmelrike? Trodde det bara fanns ett, som man skulle förtjäna sin plats till.
    Japp, mitt himelrike.

Det finns några platser kvar i mitt, men för tillfället är det antagningsstopp
  • Sedek
    Midka skrev 2010-01-02 00:07:15 följande:
    Hej!!!! Dels så pratar vi om träffen i slutet på feb. Jag och S-mannen är allergiska och kan inte åka till Isse. Därav pratar vi om alternativ. Båt från Sthlm eller träff hos mig. Förövrig försöker Sedek hålla jämna steg med iooe men han har det svårt då han ska kappa med 3,5 öl mot hennes helrenat....
    Hahaha

Är inne på 3dje... Snurrar inte ett skit här än, behöver starkare saker för jag orkar inte fler nu.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-02 00:11:20 följande:
    din sammanfattning var kanske lite mer koherent än Sedeks
    Nähä!

Min var väldigt korrekt men kanske inte så förklarandes
Svar på tråden Tråddödare forts....