• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-04 22:49:53 följande:
    Det har du verkligen rätt i. Så sant........Jag fattar inte att jag ens gav mig i krig med árár men nu har det hänt och jag ger mig inte. Inte när det handlar om det som det handlar om och när jag har han som motståndare.
    Go girl.
    Det finns en man (jag och namn...) som säger att varje person är utsänd för att du ska ha chans att lära dig något av dem. Fundera på vad den mannen är sänd att lära dig. (Om du vill).

Puss och kram!

Gonatt på er alla!!!!!!!!!!!!
    Trådkam
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-04 23:07:39 följande:
    Go girl. Det finns en man (jag och namn...) som säger att varje person är utsänd för att du ska ha chans att lära dig något av dem. Fundera på vad den mannen är sänd att lära dig. (Om du vill).Puss och kram!Gonatt på er alla!!!!!!!!!!!!Trådkam
    Det där med (jag och namn....) förstod jag inte men annars kan jag erkänna att árár faktisk har fått mig så motiverad att jag har studerat mer historia under dom här dagarna än jag har gjort på flera månader.

Mamma var så stolt över mig när jag berättade om vad jag hade lärt mig idag.

Glömde säga att mamma får åka hem imorgon. {#lang_emotions_laughing} 

Tack tjejen.

Sov gott & Dröm söt {#lang_emotions_kiss}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I

Nej, jag går också.

Ska ta och hoppa i dusch en stund och få lite varm vatten på mig. Fryser Grrrrrr.

Ha det gott alla. {#lang_emotions_flower}

Velour nazi, tack för hjälpen ska se om jag orkar skriva ner textet imorgon eller ringa FL. ska skicka iväg textet imorgon. så det så....;)

Midka: sov så gott khoshgele {#lang_emotions_wink}

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-04 22:18:04 följande:
    Hej tråden förresten! Har ägnat en liten tid till att läsa ikapp (ca en timme!!). Jisses vad ni har avhandlat många saker. Mandi, Mandi: vad ska jag säga? Vill du komma hit och dammsuga lite? Annars kan du komma hit och krypa upp i soffan och så kan jag göra lite varm choklad och ostsmörgås och erbjuda lite kramar och säga att allt blir bra??  (Jag kanske ljuger, vad vet jag, men om det får dig att må bättre...?) Velour: Bit ihop! Efter regn kommer sol!  Du har i alla fall ett mål som någon klok människa skrev. Fiona: Ta inte skit! Du är så himla smart, rolig, tuff. Låt inte folk sätta sig på dig. Jag veeet att det inte är lätt (särskilt inte om det gäller nära människor) men... Faan!! Ta inte skit! JhA: Människor dör bara med skalet. Tänd ett ljus i fönstret eller i trädgården och samtala lite med honom. Han kommer att höra och du kommer att höra hans svar. Knäppt? Kanske, eller är jag närmre sanningen än andra vill se.... Rose: Skönt att du är tillbaka från perioden! Ni andra: go genders!!!! Har vi blivit en flock? Jag är på väg in i mens, jag med vilket skulle kunna tala för att vi annammar flockbeteenden vilket skulle vara ytterligt konstigt eftersom vi är långt ifrån varandra fysiskt....
    Hehe, jag har en egen skalteori jag, han hänger inte kvar här, men jag har honom hos mig ändå.
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2010-02-04 23:20:52 följande:
    Hehe, jag har en egen skalteori jag, han hänger inte kvar här, men jag har honom hos mig ändå.
    Men tack vännen skulle jag skriva också!!!
    Godnatt tråden!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-04 22:18:04 följande:
    Hej tråden förresten! Har ägnat en liten tid till att läsa ikapp (ca en timme!!).Jisses vad ni har avhandlat många saker.Mandi, Mandi: vad ska jag säga? Vill du komma hit och dammsuga lite? Annars kan du komma hit och krypa upp i soffan och så kan jag göra lite varm choklad och ostsmörgås och erbjuda lite kramar och säga att allt blir bra??  (Jag kanske ljuger, vad vet jag, men om det får dig att må bättre...?)Velour: Bit ihop! Efter regn kommer sol!  Du har i alla fall ett mål som någon klok människa skrev.Fiona: Ta inte skit! Du är så himla smart, rolig, tuff. Låt inte folk sätta sig på dig. Jag veeet att det inte är lätt (särskilt inte om det gäller nära människor) men... Faan!! Ta inte skit!JhA: Människor dör bara med skalet. Tänd ett ljus i fönstret eller i trädgården och samtala lite med honom. Han kommer att höra och du kommer att höra hans svar. Knäppt? Kanske, eller är jag närmre sanningen än andra vill se....Rose: Skönt att du är tillbaka från perioden! Ni andra: go genders!!!!Har vi blivit en flock? Jag är på väg in i mens, jag med vilket skulle kunna tala för att vi annammar flockbeteenden vilket skulle vara ytterligt konstigt eftersom vi är långt ifrån varandra fysiskt....
    *kryper upp i soffan, drar en filt över mig och väntar på min varma choklad*

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-04 23:05:08 följande:
    ! Såg att du skrev detta men vet inte riktigt hur jag ska svara för att inte bli plump (okänsligt, klantigt).Som jag skrev tidigare.... Oh, lycka att du är en frisk kvinna idag!!!
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-04 22:48:24 följande:
    Fördelen är att S-mannen inte orkar läsa tillbaka så långt så jag får väl skriva en sjuhelvetes massa inlägg så kommer han inte se detta...
    S-mannen aka Klådan har fullt upp med att bitcha mig så det är lugnt, jag tar smällarna för er allihopa.
  • Velour

Godnatt allihopa!

Mandi...svarar dig imorgon

Kramar!

• Mandi74

Jag har ingen koll på när jag ska ha mens, tror jag hade den för inte så länge sen. Jag säger till nästa gång så får ni komma ihåg det åt mig i fortsättningen.

Svar på tråden Tråddödare forts....