Anonym (ledsen) skrev 2009-12-20 13:51:21 följande:
Jag och min man försöker få barn.Jag har ÄL dessa sagar och då är det ju viktigt att man har sex.Min man är typ alltid kåt, jag menar. det är inte svårt att få honom hård. men i tre dagar har det varit väldigt svårt...han får inte upp den. så jag sa åt honom att kolla på porr på nätet om det hjälper. i två dagar gick jag iväg och han kollade på porr och sen kom han i mig. jag är desperat, bara han kommer in med spermierna.men idag var han tvungen att ha porrfilmen medan vi hll på...jag blev så ledsen och kände mig kränkt. känns inte som han tänder på mig mer...vad ska jag göra? tänk om sexlivet är förstört...måste vi ha porrfilm jämt?han åkte iväg och jag sitter och gråter.
Äh, ryck upp dig. Han kanske har prestationsångest och känner sig pressad av din desperation. Han vet ju att du så som jag uppfattar ditt inlägg skiter i honom o sexet. Du vill ju bara åt hans säd o bli på smällen. Hua! Skulle skrämma bort vilken man som helst. Stackars snubbe! Porrbrudarna vill ju åt njutningen och det syns i deras ögon (även om det kan vara fejk så är det det som dom förmedlar) Jag kollar inte på porr vid sex men skulle göra det om min kvinna ville det. Men jag föredrar att njuta av henne, o blir det en bebis är det bara ett plus. Inte ett måste. det är det som gör henne så underbar. Vi är öppna med varann när det gäller bebisverkstad (som ni brudar ofta kallar det) och respekterar varandras behov och känslor. det tycker jag inte att du verkar göra. Så jag förstår att han inte får upp den.