• Flapper

Vem/vilka vill du hylla?!

Det finns några människor som gör sitt allra bästa för andra människor. De gör mer än det som krävs och gör det med ett leende på läpparna. De visar empati och pysslar om...

Jag hyllar ambulanspersonalen. Snabbare, effektivare, skickligare och medkännande människor får man leta efter!

Vem har du stött på som förtjänar att hyllas för sina insatser?! Det kan vara inom alla yrkesgrupper eller organisationer eller övrigt.

Skriv din hyllning här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 15:28
    Här har vi några som hyllas:
    www.tv4.se/1.1225189/2009/09/23/det_har_ar_svenska_hjaltar

• Svar på tråden Vem/vilka vill du hylla?!
  • Anton Chigurh

Vem har du stött på som förtjänar att hyllas för sina insatser?!

Jo, jag vill nog hylla Fredrich "Reichfuhrer" Reichfeldt för att han så effektivt ser till att Regeringen åker åt helvete nästa år. Om han sen gör det pga av sin stora empatiska förmåga vetifan, men jag tycker nog att han gör ett utmärkt jobb såhär långt. Så länge Fredrich's siffror dyker är jag mer än nöjd.

• Flapper

Har vi inga hjältar?! Förutom Fredrik då...

• Flapper

Det finns inget hopp om mänskligheten...

• Flapper
    Mälaröbo skrev 2009-12-20 16:43:32 följande:
    Min syster, som inom 4 år mist både sin man och sin son.
    Oj så fruktansvärt! Får man fråga vad som hände? Låter ju horribelt...
  • Mälaröbo
    Flapper skrev 2009-12-21 07:35:59 följande:
    Oj så fruktansvärt! Får man fråga vad som hände? Låter ju horribelt...
    Det är en lång historia. Båda var "sjuka" men inte dödligt (den ena visste inte ens om det), och vissa omständigheter gjorde att kroppen la av.
    Från att ha varit en kärnfamilj av 4 så är det bara 2 kvar.
    Julen känns sådär i år faktiskt....
  • Flapper
    Mälaröbo skrev 2009-12-21 09:14:54 följande:
    Det är en lång historia. Båda var "sjuka" men inte dödligt (den ena visste inte ens om det), och vissa omständigheter gjorde att kroppen la av. Från att ha varit en kärnfamilj av 4 så är det bara 2 kvar. Julen känns sådär i år faktiskt....
    Det förstår jag. Livet kan ta såna vändningar som gör en spyfärdig. Jag hoppas att det kommer kännas lättare snart. Kram!
Svar på tråden Vem/vilka vill du hylla?!