Hur gåpr en brasiliansk vaxning till ?
Funderar på att prova då det är lite jobbigt att alltid raka men funderar på hur det går till ? Känner man sig inte väldigt"liten" då man ligger där med benen vitt isär ?
Funderar på att prova då det är lite jobbigt att alltid raka men funderar på hur det går till ? Känner man sig inte väldigt"liten" då man ligger där med benen vitt isär ?
Jag testade att göra en brasiliansk vax på en salong (clinic divine) och blev supernöjd. De var jätteproffesionella. Visst gjorde det ont men hade nog föreställt mig att det skulle vara värre. Rekomenderar stället starkt och dessutom är det superfräscht där.
hur länge håller det innan håret börjar växa ut? 2 veckor? 4 veckor? 6 veckor?
Om man tycker att det är pinsamt kan man ju alltid göra det hemma själv!
Jag brukar göra det själv och använder då veet´s varmvax. Brukar även göra det på maken, blir underbart sex när båda är vaxade!!!
Hmmm... Nån som vet om nåt bra ställe i Linköping? (Känner lixom inte för att åka till stockholm bara för att testa ;) )
Signy, får man fråga var du går? Låter som ett toppenställe.. gillar det jag går på nu helt ok, hon är dyr och med bra rykte - men hon använder pappersremsor. Hade varit roligt att prova det "riktiga".
Vet någon en br salong i Göteborg? :)
Men alltså, man drar ner byxorna och dom vaxar så mycket man vill? Som kille gör dom det på pungen också då? Nån kille som testat detta? Borde ju vara hög risk att få stånd ju om någon kvinna håller på i det området.
OT, det har hänt mig nämligen. Jag misstänkte könssjukdom för ett antal år sedan och in kommer en ung blond kvinna som ska ta sig en titt. Klart jag får praktstånd direkt och hela tiden medan hon undersöker mig. Det är väl naturligt att få det men det kändes lite skumt ändå
Haha, tror inte du behöver oroa dig för det där.. för det första är du ju inte en svältfödd tonåring längre (?) och för det andra så har man annat att tänka på när man ligger där. Men vad vet jag, nån kuk har jag inte ^^
Någon som har ett tips på ett riktigt bra och seriöst ställe i stockholm eller?
Nån som har tips på bra ställe i sthlm då?
Bokat på salong Fame i Lkpg nu. Få se hur de är...
Kan man göra det själv hemma? Är det nån fara? Nåt man ska tänka på?
Bor i en liten håla långt ifrån salonger och skit...
Jag gör det hemma själv med Andrea brazilian wax. Fungerar jättebra och jag tycker att det gör mycket mindre ont än att göra det på salong.
Jag har velat prova längre men eftersom mina inre-blygläppar syns utåt/ligger utåt så är jag rädd att de skadas ;( Plus att det är pinsamt att visa sina inre-blygläppar.
undrar oxå om det finns ställe i göteborg som vaxar killar .. har testat att köra själv hemma men det var för bökigt...