Inlägg från: Anonym (Dåligt.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dåligt.)

Jag hatar pojkvännens present

Förstår mycket väl varför du blev besviken, det hade jag oxå blivit, man kan ju undra vad han tänkte med, eftersom han VET om att du är fattig och behöver strumpor så så ger man väl för fan inget papper med någon stjärna på! Nä det var dålig stil av honom. Även om folk här vill få det till att det är "gulligt och romantiskt" så hade han kunnat ordna ett bubbelbad för en mindre peng i så fall. Jag hade varit ärlig och sagt rätt ut vad jag tyckt annars är kanske risken att han köper 2 stjärnor istället för en nästa gång !!

• Anonym (Dåligt.)

Ja tyvärr har inte män den förmågan att kunna lyssna ts, tråkigt men sant.
    Har du pratat med honom om det än ? Låtsas inte bli glad om du inte är det, låt han få veta hur dum han är som går på en sådan bluff och att du är mäkta besviken !

• Anonym (Dåligt.)

Anonym (suck) skrev 2009-12-24 10:37:30 följande:

Jag kan komma med ett exempel på en bra present.Jag har en vän som älskar fotboll. Han hejjar på Helsingborg och jag håller på MFF. Han HATAR MFF och vill inte ha något med MFF att göra. TROTS DETTA svalde han sin stolthet och gick in i MFF butiken och köpte mig en MFF mössa i present.Detta är ett bra exempel på någon som tänker på den som ska få presenten och inte på sig själv. Jag blev otroligt rörd av denna handling eftersom jag vet hur mycket han ogillar MFF och ändå så gjorde han detta för MIG.Det handlar inte om hur mycket saken kostade...jag tycker att en bra present är en present där givaren tänkt på personen som ska få presenten och inte sig själv.
    Förstår precis vad du menar, han är en egotrippad tönt och hälsa det från mig !!
Svar på tråden Jag hatar pojkvännens present