• Lingonflickan

Traderas roliga hobbytråd nr 15

Traderas roliga beroende hobbytråd nr 15
    välkomna hit till tråden för oss som har fastnat i traderaträsket

Dessa regler gäller

*du får inte länka till dina pågående/avslutade auktioner
    *du får länka till andras auktioner,skriv då att det inte är er auktion
    *du får inte söka efter saker här,ex jag vill köpa en lampa osv

Om man behöver leta reda på ett försvunnet brev/paket kan man ringa posten:
    Obeställbara paket: 08-6785500

OBS!posten nya porto from 1/1-09 är följande

20 g 6 kr= 1 st
    100 g 12 kr=2 st
    250 g 24 kr=4 st
    500 g 36 kr=6 st
    1000 g 48 kr=8 st
    2000 g 72 kr=12 st

brev som är mer än 3 cm tjocka eller bredare än 25 cm går som skrymmande brev och kostar 12 kr extra

Här kan man spåra paket som har kollinr.där ser man lätt vart paketet befinner sig

e-tjanster.pts.se/Asb/

ska du köpa begagnad vagn?kolla då här först så att du inte blir lurad på årsmodellen!

sidan kan krångla om många är inne samtidigt

www.geocities.com/barnvagnssnack/

Länken till traderatråden på facebook

www.facebook.com/group.php

flochtraderabloggen.blogg.se/2009/april/nickl...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-05 08:50
    Nu får man vad jag förstått länka till sina egna auktioner, så varsågoda!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-17 19:34
    Och liten nicklista finns här:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

• Svar på tråden Traderas roliga hobbytråd nr 15
  • Arctura

Åh vad less jag blir på vissa köpare Det ska strulas och strulas... i dag kommer jag säkerligen att dra på mig ett negativt pga att jag "står på mig" i en sak jag garanterat vet att jag har rätt i!!

Jag mailade tradera om köparens & min "tvist" och fick ett svar som jag sedan direkt vidarebefodrade till köparen! Hon mailade direkt att hon struntar i traderas "regler" och kommer ge mig Negativt till 100%....*suck*

Varför kan inte köparna tänka efter en extra gång innan man trycker på "buda" knappen så skulle de slippa ångra sig sedan.... jag erbjuder henne återköp men hon vägrar att skicka tillbaka varan & jag vägrar att betala tillbaka pengarna innan varan är tillbaka till mig....lite kortfattat!! Vad mer kan jag göra?

• 78Misan
    Arctura skrev 2009-12-22 07:32:50 följande:
    Åh vad less jag blir på vissa köpare Det ska strulas och strulas... i dag kommer jag säkerligen att dra på mig ett negativt pga att jag "står på mig" i en sak jag garanterat vet att jag har rätt i!! Jag mailade tradera om köparens & min "tvist" och fick ett svar som jag sedan direkt vidarebefodrade till köparen! Hon mailade direkt att hon struntar i traderas "regler" och kommer ge mig Negativt till 100%....*suck*Varför kan inte köparna tänka efter en extra gång innan man trycker på "buda" knappen så skulle de slippa ångra sig sedan.... jag erbjuder henne återköp men hon vägrar att skicka tillbaka varan & jag vägrar att betala tillbaka pengarna innan varan är tillbaka till mig....lite kortfattat!! Vad mer kan jag göra?
    finns nog inte mycket mer du kan göra tyvärr. Det är så trist när det blir så. Hoppas hon ändrar sig
    Längtar efter sommar
  • Lingonflickan
    Arctura skrev 2009-12-22 07:32:50 följande:
    Åh vad less jag blir på vissa köpare Det ska strulas och strulas... i dag kommer jag säkerligen att dra på mig ett negativt pga att jag "står på mig" i en sak jag garanterat vet att jag har rätt i!! Jag mailade tradera om köparens & min "tvist" och fick ett svar som jag sedan direkt vidarebefodrade till köparen! Hon mailade direkt att hon struntar i traderas "regler" och kommer ge mig Negativt till 100%....*suck*Varför kan inte köparna tänka efter en extra gång innan man trycker på "buda" knappen så skulle de slippa ångra sig sedan.... jag erbjuder henne återköp men hon vägrar att skicka tillbaka varan & jag vägrar att betala tillbaka pengarna innan varan är tillbaka till mig....lite kortfattat!! Vad mer kan jag göra?
    Lust att inboxa det aliaset?
Svar på tråden Traderas roliga hobbytråd nr 15