• Sparken

Utredning efter upprepade missfall osv... Del13

Jag har hittat hit!

• Sparken

Bor inte i Göteborg, ha så mysigt på er fika!

Jag har plussat igen! Underbart även om glädjen är långtifrån som den var första gången man fick ett pluss.

Jag har hämtat ut fragmin och äter redan trombyl samt beställt tid för första VUL den 18 januari.

På juldagen åker jag med familjen till Sälen och blir där över en vecka. Jätteskönt att få vila och ha mysigt!

God jul och gott nytt år! kram från mig.

• Sparken

Bettan och Pinglan - Beklagar sorgen, skickar tankar och tröst till er! jättejobbigt för er!!

Bling - tänker på er när ni ska åka till London. Lycka till!

• Sparken

Beklagar så enormt odd!

Just det du skriver är jag jätterädd ska hända mig också! Jag är i vecka 8+5 idag och såg ett hjärta för en vecka sedan.

Jag tar trombyl och framgin (fick ett ma i höstas enbart på trombyl så det verkar inte räcka för mig) och hade ju 3 ma/mf innan våran tjej (åt trombyl och fragmin när jag väntade henne). Har nytt VUL den 10 feb så det är bara att vänta.

Hoppas att skrapningen går bra även om jag förstår att det känns fruktansvärt!

• Sparken

DND och Bling - skickar varma kramar till er!! Varför är livet så orättvist för vissa?

• Sparken

Hej tjejer, läser här ibland med skriver sällan.

Jag hade först tre missfall och väntade på tid för utredning, vi fortsatte att försöka och blev gravida igen. Jag fick då utan diagnos trombyl och fragmin utskrivet som jag tog och kunde fullfölja graviditeten och fick i maj 2008 en underbar liten tjej. Nu under hösten ville vi ha syskon, jag blev gravid och provade då utan fragmin med bara trombyl, vilket resulterade i ett MA och skrapning. Gjorde därefter utredning som inte visade några fel. Blev gravid igen och fick åter både trombyl och Fragmin och är nu gravid i vecka 16.

Jag tror definitivt att det är något som är galet men som inte fanns med i den utredning som vi gjorde.

• Sparken

Irma - Jag beklagar verkligen din situation! Så tråkigt att den lille inte ville mera.

Med mig är det jättebra! Vi har köpt ett radhus som vi börjat renovera. Vår E är jättego och förstår så mycket och har nu äntligen efter flera månaders jobbig tid börjat gilla dagis (förskola heter det jag vet). Magen har börjat växa lite även om jag mest känner mig tjock än men det tar jag så gärna. Dessutom har våren börjat komma och det är fredag idag! Jag ska verkligen inte klaga på något alls!

Hoppas att fler i tråden får känna glädje snart! kram

• Sparken

Jag tog trombyl från det att mensen slutade (när vi försökte få E och nu syskonet alltså inte när vi inte försökte få barn) och fragmin från plusset! Lycka till själv!

Jag bor i Dalarna och här verkar det vara lätt att få trombyl och fragmin utskrivet. Det är tre läkare som erbjudit mig det (dvs alla läkare som jag varit i kontakt med) och jag har ju ingen diagnos.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del13