• TantTingeling

Utredning efter upprepade missfall osv... Del13

Jag med!

Ego: Tänkte jag skulle börja i positiv anda såhär med ny tråd: Jag är gravid! Det var ett svagt streck på BIM +2, ska testa igen imorgon, bara så att jag inte inbillat mig {#lang_emotions_smile}. Idag börjar jag med Innohep, har just pratat med gynekologen. Det var inga fel på koagulationsproverna (men det saknades några enligt mig), koromsomanalysen har inte kommit ännu.

• TantTingeling

God jul till er alla, hoppas ni har en fin jul!

Ego: Hmm, kanske jag tog ut det hela lite i förskott. Jag tog ju ett test som var svagt positivt. Igår, 3 dagar senare, testade jag igen och då var det super pyttesvagt, man kunde bara ana ett plus. Räknar med att det  är på gång en avbruten, s.k. biokemisk graviditet. Just nu räknar jag mig som ogravid, men är ju på BIM +6 och har då inte börjat blöda än, även om det känns som att mensen är på gång. Jag fattar noll...

• TantTingeling

Hoppas ni alla har härliga och förhoppningsvis också lediga dagar!

Ego: Har svävat mellan positiv och negativ känsla sedan plusset den 21:a. Hade ju ett jättesvagt plus den 24:e, mycket svagare än det första. Igår dessutom en liten missfärgad flytning. Rapport från testdjungeln idag: Digitalt m. veckoindikator visar idag Gravid 1-2 (veckor sen befruktning). Det är bara att avvakta och se om det börjar blöda eller om allt går vägen.

• TantTingeling

LillaD: Tack! Ja, det var Clearblues digitala, m veckoindikator (de hade inte det vanliga digitala). Kan rekommendera de digitala, sSå himla skönt att slippa tolka streck hit och dit. Det andra plusset var ju så svagt, mer som ett spökstreck, att jag nästan trodde att jag hade inbillat mig det första. Hade jag inte tagit kort på det så hade jag trott att det var min syn det var fel på :)

• TantTingeling

Hammoleket: Oj vad spännande! Ska hålla tummarna för dig!

Jag vet att testena inte är lika känsliga, men eftersom hCG dubbleras varannan-var tredje dag så brukar det märkas på testet. Men jag fick väl ett måndagsex :)

• TantTingeling

Hammoleket: Är lixom feia nyfiken på ditt vul!

Ego: Ännu mer flytningar, nu ljusrosa. SKit skit skit att man aldrig ska få chansen att sliååar oroa sig.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del13