• Anonym

Bröst knull

Mig tarzan borra nytt hål

• Anonym

Tycker killen om det så ger det mig något. Att se hela hans kåta stånd glida mellan mina bröst när han är otroligt upphetsad gör mig alldeles till mig och jag bara läääängtar efter att känna den härliga i mig.

Så ja, svaret är ja, det ger mig något.

• Anonym

Min fru säger likadant, det ger henne inte så mycket men hon tyvker om att se min kuk bli hårdare och hårdare, ibland så håller vi på tills jag kommer och då kommer ju såsen lite överallt!!

• Anonym

sär skrivning

/Språk polis...

• Anonym

vi gör det då och då, som ett sexigt inslag, inte som huvudattraktion. Vi gillar det båda. Jag för att det är skönt och upphetsande. Hon säger att det är upphetsande att se

• Anonym

Öh nej, som tjej ger det mig inget, så inget sånt för min skull iaf.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-22 15:44:49 följande:
    Öh nej, som tjej ger det mig inget, så inget sånt för min skull iaf.
    Lite ego där kanske? Gör du aldrig något som är skönt för din partner? Hur är det med att suga då? är det skönt? Ger det dig något?
  • Anonym

Nej, det skulle inte ge mig nåt. Antingen skulle jag bli irriterad eller uttråkad. Förmodligen skulle det vara rätt oskönt t.o.m.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-22 15:51:17 följande:
    Lite ego där kanske? Gör du aldrig något som är skönt för din partner? Hur är det med att suga då? är det skönt? Ger det dig något?
    Läste du inte vad jag skrev?

"Öh nej, som tjej ger det mig inget, så inget sånt för min skull iaf"

Menas med:
    Jag blir inte upphetsad av det så därför skulle jag inte komma med förslaget för min egen skull.

Betyder inte:
    Att jag bara gör saker för min egen skull och vägrar göra saker för min partner.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-12-22 16:58:26 följande:
    Läste du inte vad jag skrev?"Öh nej, som tjej ger det mig inget, så inget sånt för min skull iaf"Menas med:Jag blir inte upphetsad av det så därför skulle jag inte komma med förslaget för min egen skull.Betyder inte:Att jag bara gör saker för min egen skull och vägrar göra saker för min partner.
    Så då runkar du honom inte heller om han inte ber om det? För att känna kuken i handen kan väl inte ge mer än mellan brösten?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-12-23 08:32:11 följande:
    Så då runkar du honom inte heller om han inte ber om det? För att känna kuken i handen kan väl inte ge mer än mellan brösten?
    Du kan alltså inte läsa?
  • Anonym

Ärligt talat så har vi aldrig provat det. Har frågat honom om det är något som han skulle vilja göra, men han vill inte, så det har helt enkelt inte blivit av, då jag inte ser någon större njutning i det.

• Anonym

Bröstknull är alltid rätt - sen är det ju så praktiskt gjort att munnen är nära när det är dags för avslut - härligt!

• Anonym

Men killar, känns det nåt för er? känns sm att det inte spelar nån roll hur hårt man trycker ihop brösten så är det ändå inte "tight" för er...eller hur är det?

• Anonym

Jag älskar mina stora bröst och det gör min kille också. Jag blir ju superkåt av att se hur upphetsad han blir över att köra kuken emellan dem så det ger ju mig också njutning.

Svar på tråden Bröst knull