• evani

Järfällatråden 8

hurra för en ny tråd :).
    Jag är skitirriterad... jag har inte fått min lön ännu... skulle utbetalas 23:e och jag trodde ju att då har man den på morognen... men nej den kommer att komma nån gång under dagen, kul att ut o handla då... grrrrr
    Jag var i alla fall ut o köpte en julstrumpa till Nea, den är nog större än henne, hihihi. så nu kan tomten komma med klappar i stumpan under natten.

Linnéa föddes 090127
  • evani

flingan: jag var ju också sjukskriven för foglossning. var det från v 18. Kan bara säga att jag tror mycket beror på vad som står på läkarintyget, Jag träffade en av mamma mias läkare, Janerik tror jag det var o han skrev jättebra intyg, träffade honom bara en gång sen höll vi kontakt via email, smidigt att man inte behövde ta sig nånstans när man var smidig som ett kassaskåp. O jag hade aldrig problem med f-kassan alls, fick pengar utbetalda på en vecka... så det finns hopp för dig med, jag håller alla tummar jag har för dig att det går bra med sjukskrivningen.

Marina: Jag har inte heller några bra sömntips... men jag tycker genuint synd om dig...

Linnéa föddes 090127
  • evani

syster: ja jag är frisk, eller jag jobbar ialla fall. Sen har jag fortfarnade rätt ont och utslagen kliar, men jag står ut {#lang_emotions_laughing} foglossning var värre...

Linnéa föddes 090127
  • evani

BT: Tack. Hoppas att du oxå mår bra i magen snart :)

Linnéa föddes 090127
  • evani

krya på dig syster.

här sitter jag på jobbet o har det rätt lugnt. lite trist att jobba nyår bara... men börjar inte förrän 13.30 i morgon igen så vi hinner med lite firande ikväll, om jag inte somnar på soffan eller nåt {#lang_emotions_wink}

GOTT NYTT ÅR ALLA TRÅDARE ! {#lang_emotions_cheers}

Linnéa föddes 090127
  • evani

jag fick också höra att jag kunde simma, om jag inte fick mer ont av det... så du får väl prova dig fram.

Linnéa föddes 090127
  • evani
    flingansnö skrev 2010-01-03 21:17:41 följande:
    Marina: Hoppas du har rätt. Jag är helt galen i citrusfrukter, och det ska ju vara ett tecken på att det är en flicka. Jag gör en lista så får ni andra tycka till också.Jag tror att Flingan får en: Pojke*flinganFlicka*Marina
    Jag hade också höga hjärtljud o åt apelsiner o drack juice så det rann ur öronen... o det blev ju en tjej {#lang_emotions_smile}
    Linnéa föddes 090127
  • evani

Fyrishov är en stor sportanläggning i Uppsala, med ett äventyrsbad

Linnéa föddes 090127
  • evani

Vaknade i morse med migrän, fick stanna hemma från jobbet idag :(, men nu är det bra igen. så nu har vi just varit till barnens hus i u-väsby o fixat vagnen, det var nån sprint som blivit ihoptryckt så den gick inte att fälla ihop helt.

Sen har jag stått o märkt Neas kläder med namn till hon ska börja på dagis, men det gick mycket fortare o smidigare än jag trott. Beställde lappar som man strök på.

Linnéa föddes 090127
  • evani

mitt lilla matvrak har precis smällt i sig: 1 köttbit (rostas), några potatisklyftor, massa majs, samt 1,5 yoghurt innan hon  äntligen blev nöjd...

gissa om hon hade en putmage sen... {#lang_emotions_laughing}

sen badade hon o har lärt sig härma tvättmaskinen, den låter ju iiiiiiiiiiii när den centrifugerar {#lang_emotions_smile}.

Linnéa föddes 090127
Svar på tråden Järfällatråden 8