Järfällatråden 8
hahahaha jag har precis skapat en jag med, undra hur många som gör det..
hahahaha jag har precis skapat en jag med, undra hur många som gör det..
Vem har du skickat mail åt, man kan ju inte skicka för många då får du spam varning och får inte skriva mer..
Ja det är det, jag har länkat hit i den tråd jag skapa...
Hej hej vi har haft besök av Anna Ronja och Maya idag, väldigt trevligt.
Nu när André kommer hem kl 15 ska jag och barnen baka chokladbullar =) Ska bli mys pys..
Tise jag har kanske missat en del men vem är du???
Är du en gammal med nytt nick eller en ny i tråden??
God Jul allihop
hej hej här är vi nästan nyss hemkomna från julfirandet. Väldigt trevligt var det, fast våra barn kan inte sova borta, Liam sov inte på hela dan och på kvällen var han såååå speedad och sockerkickad att han var riktigt odräglig =( ...
Carro känner precis som dig, ingen julstämning, hade jag haft råd hade vi haft en stående resa varje jul & nyår till Thailand =) och hade jag varit lite modigare så had vi flyttat dit för gott...Hatar vädret i Sverige och tycker det går mer och mer ut för vårt land.. Men det kanske händer nån dag vet man ju aldrig =)
Min julklapp från Jonny var två biljetter att gå och se musikalen Grease =) ska bli super skoj..
Någon som är uttråkad imorgon förmiddag???? Jag har massa glögg och gifflar så bjuder gärna på fika...
Jonny jobbar och jag är ensam =(
Förresten tar tillbaka fika inbjudan =) André är sjuk... Glömde innan att han var dålig för han var precis som vanligt som han alltid är när han är dålig. Men nu har han hög feber..
Flingan den var väldigt fin men vit gran känns inte så juligt så det skulle jag inte vilja ha, men som sagt väldigt fin..Jag vill absolut ha en riktig gran =)
Fy fan för mina barns sömn, först hela natten sen 05.30 väcker Isa alla så nu sitter jag här själv med tre grymt trötta griniga sjika barn..André hög feber och Liam hostig och hes...Och mina ögon rinner av trötthet...