• AllyZ

Funkar ÄL-test om man tagit pergo?

Hej

Har undrat samma sak! Ar pa min forsta kur, tar bara halv tablett 25 mg eftersom jag har egen AL. Jag fick fullt (jattestarkt utslag) 4 dagar i rad! Och en vecka innan fick jag utslag fast inte lika starkt (bada streck exakt lika starka, vilket anda raknas som positivt i instruktionerna till testen.)

Valdigt forvirrande! Vet inte nar AL varit, gissar att jag far rakna fran sista dagen av de 4...min lakare har inte sagt nagot om detta utan rekommenderade AL-tester....

• AllyZ

Kan ju tillagga att forsta positiva fick jag pa dag 16 och de fyra postiva dag 21-24...brukar ha AL runt dag 22 utan Pergo.

Fick till det mycket runt dag 16 sedan lite samre de senare dagarna..dag 20 och 24 blev det..hoppas det ger nagot resultat:(

• AllyZ

Jag har testat stickor men skippar det denna manden...vill inte tanka for mycket och bli forvirrad. Raknar med AL runt dag 21 sa far ligga i hela den veckan helt enkelt.

Fast jag fick utslag pa stickorna sammanlagt fem dagar forra manaden blev jag inte gravid:( hoppas pa nasta forsok!

Svar på tråden Funkar ÄL-test om man tagit pergo?