• Matillin

Har ni haft med era bebisar in på toaletten eller haft dörren öppen när dom var under 1 år?

Vissa tycker tydligen man är prettomorsa för att man inte kan låta bebisen vänta utanför?

Och denna fråga gäller då givetvis hur man gjort när bebisen är VAKEN, men det säger väl sig själv

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft med era bebisar in på toaletten eller haft dörren öppen när dom var under 1 år?
  • sandraa21

Min tjej är 6 månader och blir vansininng om jag inte låter henne följa med.. Så oftast följer hon med mig..

• Matillin

Jag har också alltid haft med dom in, eller haft dörren öppen.
    Nu när jag skulle kunna sitta ifred i stort sett jämt så gör jag det sällan ändå eftersom man liksom blivit van med att ha dom med.

• Matillin
    sandraa21 skrev 2009-12-23 16:51:55 följande:
    Min tjej är 6 månader och blir vansininng om jag inte låter henne följa med.. Så oftast följer hon med mig..
    Curlingvarning
  • minimou
    Matillin skrev 2009-12-23 16:52:03 följande:
    Jag har också alltid haft med dom in, eller haft dörren öppen.Nu när jag skulle kunna sitta ifred i stort sett jämt så gör jag det sällan ändå eftersom man liksom blivit van med att ha dom med.
    hehe...ja,man vänjer sig verkligen.
    min stora är nästan 2 och hon följer med ibland...
  • Lincon

Nej, jag hade nog aldrig med mig sonen på toaletten förutom en gång som jag minns då jag duschade eftersom sambon inte var hemma då.

• siamusen

Nej, förutom om de skrikit redan innan jag gatt in.

• Shmone

liten bebis sätter jag i babysitter eller låter ligga i vagnen när jag går på toa.
    stor bebis sätter jag i spjälsängen med en leksak när jag går på toa.
    Sen är jag inte precis nån långsittare på dass. Men de få sekunder jag är där vill jag vara ensam. Jag har tre barn mellan 2 o 5 år o dom har aldrig haft nåt problem med det.

Fö. skulle det inte gå att ha med ett barn in på våran minimala toalett. Det är knappt man får plats med knäna själv. hehe.

• Lakritspipan

Är O (11mån) vaken är han alltid med!

Svar på tråden Har ni haft med era bebisar in på toaletten eller haft dörren öppen när dom var under 1 år?