Tappa vikt med Nintendo Wii?
sonen fick wii när han fyllde år och till jul fick jag brädan och wii fitness plus, så jag tänkte faktiskt med bli av med mina gravid kg med det... vi kan sporra varandra
sonen fick wii när han fyllde år och till jul fick jag brädan och wii fitness plus, så jag tänkte faktiskt med bli av med mina gravid kg med det... vi kan sporra varandra
jag började nu på morgonen med ett pass på ca 1/2 timme men lite uppvärmnings övningar aerobic och sen lite styrke övningar, nu så gör sonen och jag lite roliga saker på det, men man förbränner en massa ändå ;)
Jag vill gå ner 7 kg, fick min dotter för 3 1/2 månad sen, så nu är det dax att bli av med det sista av dem 25 kg jag gick upp...
Är 168 cm och nu står vågen på 66,1 kg ska ner till 59 som innan hoppas det är fixat innan sommaren, men det ska det va om jag bara tränar flitigt och sen struntar i allt jävla godis och chips läsk mm...
Men det är såååå gott ;)
igår blev det mer wii för mig sonen och mannen, blev totalt 1 1/2 timme för mig, men idag så när jag ställde mig så står den på samma...
Man får tänka på sen med att muskler väger mer än fett, så fast att ni går ner i vikt fett messigt så kanske vågen visar mer för m´ni får mer muskler....
jag kör inte riktigt någon diet, eftersom jag fortfarande ammar, dottern är bara 3 månader..
Men försöker hålla mig ifrån godis, chips kakor läsk mm, och för min del gör det jätte mycket...
Idag har det inte blivit något wii för min del, men en långpromenad med vagnen sen vatt och simmat och busat med båda barnen på badhuset, och det är med bra träning..
Har ont i vaderna sen jag tog en sväng med wiiet igår
vad duktiga alla är!!!!
HAr inte vatt inne här på några dagar och läst, men det verkar gå toppen för alla, här går det lite si så där...
Får inte riktigt tid till träningen med en 4 åring som också vill spela och tränar när jag gör det, så vi kör varannan gång, får inte riktigt upp flåset då, och sen en 4 månaders bebis som verkar tycka det är super tråkigt när jag ska träna och börjar skrika som en demon
men har blivit en massa promenader och spring i pulka backarna... något i allafall...
Sonen börjar på dagis sina 3 dagar i veckan nästa vecka igen, så då får jag passa på när lill tjejen sover middag för jag tycker det är sååå skoj...
Har fått dansspelet, hur är det?? är det någon som testat??
men än en gång va duktiga alla är
6 min åt höger tycker jag inte är så farligt, går rätt så lätt, men 6 min åt vänster, det är rätt så kämpigt
Kan va att det känns som fel håll hela tiden haha...
Nu ska jag och sonen träna en stund, blir som sagt varannan gång när han med är hemma men bättre än inget, han tycker ju med att det är såååå skoj, så då ska han med får kämpa lite haha.....